SVIJET BOLJIH MOGUĆNOSTI

Želite zaraditi više? Razmislite o Google Ads oglašavanju!

21.10.2019 u 12:22

Bionic
Reading

Potencijalnim kupcima može se pristupiti na različite načine. Možete ih targetirati prema lokaciji na kojoj se nalaze, prema jeziku, dobi, spolu, web stranicama koje trenutno pregledavaju, njihovim interesima i slično. Sve ovisi o tome koji su kupci vaša ciljna skupina – Google će ih pronaći, gdje god se oni nalazili

U prošlom tekstu o digitalnom marketingu doznali smo da ćete se istaknuti među 'virtualnim konkurentima' najprije pomoću web stranice. Možete je smatrati prvim kontaktom s potencijalnim kupcem, što u konačnici može biti presudno u tome hoće li on u budućnosti postati vaš lojalni klijent. Zato je bitno održavati web stranicu na pravi način.

Osnovni postulati su:

1. Uvijek je ažurirajte aktualnim podacima i ponudom.

2. Prilagodite je suvremenom dobu u kojem živimo.

3. Vrlo je bitno da se web stranica učitava što je moguće brže da ne izgubite kupca zbog tehničkih poteškoća koje ste mogli vrlo lako popraviti.

4. Korisničko iskustvo i realnost prikazane ponude nešto je što će privući i zadržati kupca na vašoj web stranici.

5. Za bolju vidljivost na tražilici Google bitno je da je sadržaj vaše stranice sukladan ponudi, a u opisima web stranice nalaze se ključne riječi povezane s traganjem kupaca za vašim proizvodima.

6. Pokušajte osigurati to da URL-ovi web mjesta također uključuju ključne riječi koje se fokusiraju na svrhu pretraživanja. Primjerice, ako prodajete ormare na svojoj web stranici, URL www.mysite.com/ormari bit će usmjereniji na bolje pozicioniranje u rezultatima pretraživanja nego općenitiji URL www.mysite.com/namještaj.

7. Ako ste u potpunosti zadovoljni svojom web stranicom, a smatrate da još uvijek nije dovoljno istaknuta, bacite se na Google Ads. Smatra se jednim od najpreciznijih oblika oglašavanja današnjice, koje uz dobro usmjerenje može podići vaše poslovanje na vrlo visoku razinu uspješnosti. Kako? Objasnit ćemo vam kroz često postavljana pitanja klijenata.

Kakve vrste oglasa na Googleu mogu dobiti i što to uopće znači?

Ovisno o postavljenim ciljevima kampanje, odnosno o onome što njome želite postići na temelju analize i postavljenih smjernica, možete odabrati nekoliko vrsta iz lepeze Googleovih oglasa:

Search oglasi - oglasi kod kojih se zakupljuju ključne riječi ili fraze povezane s ponudom web stranice i koje će pokrenuti prikazivanje vašeg oglasa na tražilici Google. Kada korisnici guglaju riječi ili fraze koje ste zakupili, na tražilici će se prikazivati tekstualni oglasi s opisom ponude koju u tom trenutku traži potencijalni kupac. Zanimljivo, zar ne?!

Display oglasi usmjereni su i na sliku i/ili tekst koji se prema određenom načinu targetiranja plasiraju potencijalnim kupcima kada se oni nalaze na web stranici. Pritom se mogu kombinirati različiti načini targetiranja. Prema interesima korisnika, oglasi se prikazuju korisnicima na temelju njihovog online ponašanja. Dakle osoba koja pretražuje pojam 'Business professionals' bit će praćena oglasima koji govore o svijetu profesionalaca iz svijeta biznisa. Prema temama, oglasi će se usmjeriti korisnicima koji čitaju određenu temu, npr. Business & Industrial. Prema ključnim riječima, oglasi se prikazuju na portalima koji sadržavaju odabrane ključne riječi kao npr. dizajn interijera. Prema portalima, oglasi će se prikazivati korisnicima koji čitaju najčitanije portale i/ili odabrane portale povezane s ponudom brenda, a moguće je još odabrati target prema demografiji (dobu i spolu) i prema lokaciji i jeziku koji govore.

Gmail oglasi - oglasi koji se prikazuju samo korisnicima Gmail poštanskih pretinaca (govorimo o milijunima!). Pametno su dizajnirani tako da izgledaju kao e-pošta koja se jednim klikom može proširiti i pregledati, spremiti, proslijediti ili vas odvesti do web stranice koja se oglašava.

Youtube oglasi - videooglasi koji se prikazuju na drugoj najvećoj tražilici na svijetu – kanalu na YouTubeu. Oglasi se mogu se prikazivati prije ili tijekom videosadržaja, a pažljivim odabirom targeta predstavljaju odličan način predstavljanja ponude videosadržajem ciljnoj skupini.

Remarketing oglasi - slikovni oglasi koji 'prate' kupca nakon što on posjeti web stranicu ili njezine odabrane dijelove. Koriste se za podsjećanje na ponudu i poticanje na ostvarenje konverzije svih koji su u razdoblju oglašavanja posjetili web stranicu.

Hoću li, ako platim, biti u vrhu tražilice?

Nitko ne može jamčiti da ćete se uvijek pojavljivati u vrhu Googleove tražilice. I tko vam to bude obećavao, uzmite ga s rezervom. Čak i kad ste u vrhu, sve se može promijeniti u trenutku, pojavom nove konkurencije ili promjenom načina pretraživanja ciljne skupine. Bitno je da svoju web stranicu držite dobro optimiziranom, a svoju poziciju u rezultatima oglašavanja koja osigurava vama najbolje povrate oglašavanja dodatno osiguravate kvalitetnom Google Ads kampanjom.

Tko će me vidjeti, kako određujem kada, koliko ljudi, u kojim regijama, gradovima i državama?

Potencijalnim kupcima može se pristupiti na različite načine. Možemo ih targetirati prema lokaciji na kojoj se nalaze, prema jeziku, dobi, spolu, web stranicama koje trenutno pregledavaju, njihovim interesima i slično. Sve ovisi o tome koji su kupci vaša ciljna skupina – Google će ih pronaći, gdje god se oni nalazili.

Jamči li mi to da će oglas doći isključivo do publike koju zanima moj proizvod?

Nakon što se definiraju karakteristike ciljne skupine Google je moćan odabir za predstavljanje vaše ponude upravo njima. Ako su vaš target žene u dobi između 35 i 45 godina, koje vole kupovati online, a nalaze se na području Zagreba, možemo postaviti Google Ads kampanju tako da vašu ponudu prikazujemo upravo i samo njima. Tako nećemo imati bespotrebno rasipanje budžeta na kupce koji nam nisu relevantni.

Kako da znam da se to ipak neće dogoditi?

Kampanje se rade u dogovoru s klijentom te se uz stručno vodstvo, pažljivo, uz analize, biraju načini targetiranja. Klijent sudjeluje u procesu kreiranja oglasa sa svojim sugestijama, a na temelju analize i iskustva kreira se kampanja koja će za odabrani budžet i oglašavanu ponudu polučiti najbolje rezultate. U svim modelima oglašavanja treba se pobrinuti da se oglas naplati tek kada za njega iskaže interese osoba koje jednog dana može postati kupac i time osigurati da je budžet utrošen u pravom smjeru.

Koliki je minimum koji se mora izdvojiti za oglase?

Minimalni budžet ovisi o odabranim proizvodima i uslugama koje se oglašavaju, o lokaciji oglašavanja te, najbitnije, o ciljevima kampanje. Uvijek je najbolje uz stručnu ruku najprije analizirati i proći kroz najbitnije stavke kampanja te tek onda odrediti optimalnu razinu budžeta koja će osigurati najbolje rezultate za uložena sredstva.

Kolika je uspješnost oglasa na Googleu? Što mi možete zajamčiti, a što nikako ne?

Google Ads je jedna od najjačih oglašivačkih platformi u današnje doba. Većina klijenata koji ih koriste naprosto raste s oglasima te iz godine u godinu povećavaju svoje budžete za digitalno oglašavanje. Najveći razlog je to što u njemu prepoznaju najciljaniji pristup svojim kupcima, a da u vrlo kratkom roku vide razinu isplativosti odabranog modela oglašavanja. Nitko vam ne može jamčiti točne rezultate oglašavanja prije pokretanja testne kampanje, već se samo mogu procijeniti rezultati na temelju djelatnosti i ciljeva kampanje koje biste postavili. Daljnjim optimizacijama i razradama kampanja uz pomoć znanja i iskustva predlagat ćemo promjene koje će na kraju dokazati snagu danas najciljanijeg oglašavanja preko Google Adsa.

Hoću li ‘iskakati iz paštete'? Ne želim da moj brend postane naporan

Možete iskakati iz paštete, ali je bitno osigurati da je vaš brend uočljiv na suptilan način. Možete targetirati isključivo osobe relevantne za krajnju kupovinu. Ako se kupovina sastoji od nekoliko koraka ili je podložna dužem periodu odlučivanja, kupcima ćemo prilagođavati vizuale i komunikaciju prema njihovom iskazanom interesu za vaš brend. Time se osigurava to da mu ni u jednom trenutku ne dosadite, a da ste uvijek prisutni uz njega kada vas zatreba.

U svakom slučaju, oglašavanje na Googleu veliki je potencijal za svakog klijenta i najbitnije je znati da ga u svakom trenu možete postaviti, pratiti i mijenjati. Zaokret kojim pomažete da novac stigne na željeno mjesto i dovede vam nove klijente upravo je ono što ovu vrstu oglašavanja čini posebnom i preporučljivom za sve djelatnosti.

Provjerite ponudu Hrvatskog Telekoma i pronađite nove kupce uz pomoć oglašavanja na internetu!