Pozicioniranje brenda

Društvene mreže poručuju: Neka vas vide, zabavno je!

28.11.2017 u 13:51

Bionic
Reading

Da biste bili prisutni na internetu, potrebno je da zaposjednete sve platforme. Jer na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna i Snapchata danas su pripadnici svih generacija

'Ako vas ne vide na društvenim mrežama, ne postojite!', možda biste donedavno slegnuli ramenima misleći da je ovo potpuna besmislica, no moramo vam reći da je ova teza potpuno istinita. Društvene mreže trgovi su sadašnjice, mjesta na kojima se okupljaju svi – vaši klijenti, novi kupci, mladi ljudi koje ćete kreativnošću i angažmanom na društvenim mrežama pretvoriti u lojalne klijente. Kako? Da biste bili prisutni na internetu, potrebno je da zaposjednete i sve društvene mreže. Idealne su za B2B i B2C jer na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna i Snapchata danas su pripadnici svih generacija. Zašto? Urnebesno je zabavno! Zašto onda i poslovanje ne pretvoriti u igru koja vas ispunjava i pomaže vam da razvijete posao?! 

1. Prepustite se zabavi

Nakon što objavite web site na internetu otvorite mu i stranicu na Facebooku, profil na Twitteru te Instagramu. Smislite što želite reći i uz pomoć ilustracije i kratke poruke učinite da vas vide. Snimite 'portret' vašeg biznisa vodeći se teorijom iz svakodnevnog života - ako želite ostati u granicama dobrog ukusa, 'okinite selfie', ali nikada nemojte pokazati sve.

Savjet: Publiku nikad nemojte privlačiti učestalim i napadnim postovima koji će izgledati kao očajnički poziv na 'lajk'.

2. Chat ili ugodna čajanka s kupcima

Društvene mreže idealna su platforma za interakciju s publikom. Na njima ćete moći vidjeti kakve su im navike te u kojem smjeru možete ići da im ugodite; moći ćete poslušati njihova mišljenja o proizvodu ili usluzi koju nudite, dobiti besplatni savjet, kritiku ili samo razgovarati o vremenu. Što god napravite, uspješno ćete održavati kontakt s bazom vaših korisnika, što je imperativ za uspješno poslovanje.

Savjet: Na poruke odgovarajte svjesno i brzo. Ne dozvolite da klijenti i kupci čekaju na 'vašu milost'.

3. Friendly platforme

Postovi na Facebooku i Twitteru doživljavaju se kao poruka koju šaljete u svijet, a ne kao reklama. Zato je manje vjerojatno da će publika negativno reagirati na vaše objave. Prilika je to da mudrim odabirom sadržaja kažete puno toga i promovirate viziju tvrtke na najbolji mogući način. No ako želite klasičnu reklamu, uz malo ulaganja možete dobiti i to. Vaša objava bit će označena sa 'sponzorirano', ali će svejedno otići daleko.

Savjet: Da bi reklama bila vidljiva, pametno kreirajte sadržaj. Poruku šaljete tekstom, slikom, videom… svaki detalj mora biti savršen i dobro osmišljen. 

4. Sve je podložno promjenama

Ako svoj oglas plasirate na društvene mreže i pritom uočite da ga publika ne prihvaća najbolje, kampanju možete zaustaviti i promijeniti ciljne skupine te je ponovno aktivirati. Upravo to čar je društvenih mreža – osluškivati bilo publike i prilagođavati se njihovim željama. Ako vam metoda pokušaja i pogreške nije draga, potražite savjet profesionalaca i na startu odredite ciljne skupine koje odgovaraju vama i vašem biznisu. Pravim 'targetiranjem' doći ćete do onih kojima zaista trebate, što će rezultirati boljom prodajom i većom zaradom.

Savjet: Marketinške agencije stari su morski vukovi u ovom poslu, pa razmislite o unajmljivanju jedne da ne biste krivo ulagali.

 

5. Momentalna reakcija

Društvene mreže brže su i naprednije od pozivnih centara. Postoji li određeni problem ili nezadovoljstvo klijenta ili kupca, dobit ćete poruku u inbox te odmah reagirati (trebali biste!). Ispravite li problem, popravit ćete odnos s određenom osobom, a pokažete li da vam je stalo, osnažit ćete i svoj brend. Naime nekoliko studija pokazalo je da tvrtke koje konstantno komuniciraju s publikom imaju lojalnije klijente od onih koje to ne rade. Logično, no nije loše napomenuti!

Savjet: Ovaj put možemo reći samo - 'ruka ruku mije'. Jasno, zar ne?!

6. Kreativnost 'gazi' konkurenciju

Uzmemo li u obzir to da su, u današnje vrijeme, svi na društvenim mrežama, jasno je da ćete baš na njima morati ući u ring s konkurentima. Kako ih pobijediti? Sadržajem! Publika voli originalno. Bilo da su to efektne objave, vijesti iz industrije, darovi… što god smislite i što kvalitetnije to realizirate, više publike doći će na vaš show.

Savjet: Ako ne znate kako to napraviti, toplo preporučujemo da angažirate community media managere koji će taj posao raditi za vas.

7. Prodaja će rasti

Tko vam to može jamčiti? Zdrav razum jer kako su 1 + 1 = 2, tako će i dobra reklama na Faceboooku (a svi su gore!) doći do kupca koji će je preporučiti drugom kupcu i tako dalje… Posve je normalno da na donošenje odluke o kupnji proizvoda i usluga uvelike utječu društvene mreže, posebice Facebook, pa je bitno osmisliti dobru strategiju. Dobar glas se daleko čuje, govorili su naši stari. Razmislite o tome.

Savjet: Na društvenim mrežama zadržavaju se kupci, klijenti, potencijalni klijenti, CEO-i tvrtki, kumice s placa, studenti… svi! Na njima ćete komunicirati s postojećim kupcima, pronaći nove, ali i oni će pronaći vas. Ne zanemarujte moć društvenih mreža, ma koliko god vam se neozbiljne činile.

Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima.