Koji puta treba biti viđen. Klasično digitalno oglašavanje to sve manje omogućuje. Nove forme, poput nativnog oglašavanja, ostvaruju rezultate na zadovoljstvo klijenta i čitatelja. Kroz razne medijske forme i oblike (video, tekst, podcast, infografike…) oglas će otići puno dalje od dosega klasičnog bannera
Kvalitetan sadržaj oduvijek je na cijeni. Sadržaj ili content, content ili sadržaj, zovite ga kako god poželite, no jedno je sigurno – govorimo o pojmu, strategiji, procesu koji će u konačnici prodati vaš brend. I zato je vrlo bitno da sadržaj poruke koju šaljete pred korisnike osmislite precizno, personalizirate je, zaokružite i usmjerite kamo treba.
U današnje vrijeme to možete postići na dva načina, kroz tzv. native oglašavanje (tportal i Digital King nude native tekstove i specijale) i content marketing. Što je što i u čemu su razlike?
Native oglašavanje
Koji puta treba biti viđen. Klasično digitalno oglašavanje to sve manje omogućuje. Nove forme, poput nativnog oglašavanja, ostvaruju rezultate na zadovoljstvo klijenta i čitatelja. Kroz razne medijske forme i oblike (video, tekst, podcast, infografike…) stvaramo sadržaj koji predstavlja vrijednosti našeg klijenta, a ima informativnu i zabavnu vrijednost za čitatelje koji puno bolje reagiraju i pamte ovaj oblik komunikacije.
'Svakom klijentu pristupamo individualno, razvijajući atraktivan, informativan i zabavan multimedijalni sadržaj koji nadilazi očekivanja i potrebe čitatelja hrvatskog medijskog pejzaža, a stvara dodatnu vrijednost brenda, proizvoda i usluga našeg klijenta. Koristeći se kombinacijom klasičnih i modernih medijskih formi te pristupa usmjeravamo javnu komunikaciju ka pozitivnim promišljanjima o temama bitnima za našeg klijenta', poruka je native tima Digital Kinga.
Nativno oglašavanje predstavljeno je kao dio infrastrukture samog portala i ne odvlači pažnju čitatelja, već stvara interes i aktivnost čitatelja prema sadržaju klijenta, uz puno bolje rezultate od klasičnog oglašavanja.
U Digital Kingu ovakav se sadržaj stvara kroz sve novinarske forme i specijalna izdanja koja nizom tekstova odgovaraju na određenu temu. Specijali prema želji klijenta mogu imati naglašenu sponzorsku notu te biti 'odjeveni' u bannere različitih oblika i veličina, čime čitateljima ostavljaju izbor jasno im dajući do znanja da će se nakon jednog klika pred njima naći sadržaj pod pokroviteljstvom. Iza ovog sadržaja stoji stručni kadar tportala, na kojem se sadržaj na koncu i prezentira.
'Cilj nam je saslušati i predvidjeti potrebe naših klijenata te na temelju toga postaviti ponudu koja najefikasnije ostvaruje njihove ciljeve, zadovoljava visoke medijske standarde tportala i omogućuje čitateljima zanimljiv sadržaj te veći angažman ciljane publike', poručuju.
Content marketing
Content marketing puno je šira slika s dalekosežnijim ciljevima, a jedan od najvažnijih je brand awareness (jačanje brenda). Govorimo o strategiji, o procesu koji se ne veže samo za jedan tekst ili specijal, nego o spoju različitih sadržajnih formi kojima se dugoročno obraćate krajnjem korisniku – kupcu ili klijentu. Što to doista znači? Osim oglasa, ovaj paket uključuje, primjerice, suradnju s utjecajnim blogerima/poznatim ličnostima, vođenje profesionalnih blogova i informiranje javnosti o proizvodu, slanje sadržaja na društvene mreže u cilju interakcije s klijentima, slanje newslettera i stvaranje baza podataka. Tu se ubrajaju i raznorazne aktivnosti koje osiguravaju prisutnost u medijima – od intervjua i vijesti do stvaranja sadržaja za Youtube poput how to videa.
Sve opet s jednim jedinim ciljem – ojačati i pozicionirati brend, približiti ga klijentima i kupcima te na koncu potaknuti čitatelje na djelovanje prema brendu.
Kako znati koji je od dva pristupa bolji za vas? Vrlo jednostavno - oba! Tek nakon što saznate koje su razlike među njima, možete saznati kamo ćete i kada najefikasnije usmjeriti svoj novac i energiju.
Najbolje je prepustiti težak dio profesionalcima, ali ako se želite okušati u kreiranju sadržaja, pobrinite se da:
- svaki vaš tekst najprije treba ponuditi relevantan i zanimljiv sadržaj koji će se na koncu moći povezati s vašim proizvodom - budite kreativni
- svaki tekst mora odgovoriti na šest pitanja o određenoj temi (tko, što, gdje, kada, kako i zašto)
- tekstovi puni pogrešaka nisu fora, isprobajte besplatnu lekturu na www.ispravi.me
- svaki tekst treba imati ilustraciju (isprobajte besplatni servis pixabay.com te obavezno potpišite i autora fotografije i servis s kojeg je uzimate).