U završnicu izbora za nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) ušlo je trideset projekata u deset kategorija. Najviše prijava bilo je za unutrašnju komunikaciju te odnose s javnošću za velika trgovačka društva. Nagrade će se dodijeliti na svečanosti u Zagrebu koja će se održati u srijedu, 13. ožujka
Za 12. Grand PRix prijavljena su pedeset i dva projekta. Među njima izabrano je najboljih trideset koji se natječu u deset kategorija.
„Iz godine u godinu raste kvaliteta prijavljenih projekata i vidljivo je da prijavitelji sve više pažnje posvećuju strateškom pristupu kao i najsitnijim detaljima u realizaciji pa sve do evaluacije. Drago nam je da ove godine ponovo imamo projekte prijavljene u kategoriji odnosa s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi za koju je prošle godine bio najmanji interes. S druge strane nemamo prijava za političku komunikaciju, što je i razumljivo s obzirom na činjenicu da 2018. godine nije bilo izbora“, kazala je Maja Gradišar Perotić, predsjednica žirija 12. Grand PRixa.
Kategorija za koju je pristiglo jednako prijava kao u onoj za unutrašnju komunikaciju, dakle sedam, su odnosi s javnošću za velika trgovačka društva.
U finale su ušli Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri koji je za Agrokor vodio krizni komunikacijski menadžment izvanredne Uprave Agrokora usmjeren na postizanje nagodbe vjerovnika, agencija 404 koja je za Valamar Rivieru radila kampanju „Ponosni na dobar posao u Valamaru“ te Komunikacijski laboratorij koji je za Zvijezdu radio na zaštiti reputacije njezina margarina.
U osmišljavanju i realizaciji većine komunikacijskih projekata koji su ušli u završnicu 12. Grand PRixa, sudjelovale su agencije za odnose s javnošću. Dvije agencije u tome prednjače. S po četiri projekta za prestižnu se nagradu HUOJ-a natječu Pragma komunikacije i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri.
Na svečanosti Grand PRixa će se objaviti i tko su pobjednici u kategorijama Komunikator i Antikomunikacija godine, a dodijelit će se i poseban Grand PRix za doprinos struci.