Trgovački lanac Lidl u prvoj polovini ove godine izvezao je hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta na kojima posluje u vrijednosti od gotovo 3,4 milijuna eura, što je oko 70 posto više nego u istom razdoblju lani, priopćeno je u ponedjeljak iz Lidla.
Za takav rast izvoza, ističu iz Lidla, zaslužna je kvaliteta proizvoda kojom se osvaja sve veći broj novih potrošača, kao i odlična suradnja s dobavljačima. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i europskim domovima brojnih kupaca, navodi se u priopćenju.
U 2014. godini Lidl je u inozemstvo izvezao hrvatskih proizvoda za 5,7 milijuna eura. Najviše izvozi proizvode hrvatskih tvrtki PPK i Pivac.
Najveći porast u izvozu u prvoj polovini ove godine ostvarili su proizvodi poduzeća Vodoplast, PPK i Atlantica. Lidl je ove godine uspješno izvezao i proizvode hrvatskih tvrtki koje prošle godine nisu bile u ponudi za strana tržišta tako da su Dukat, Meggle Hrvatska, Kandit i Zdenka od početka zabilježili velik uspjeh plasmanom kroz Lidl mrežu.
Taj trgovački lanac najviše hrvatskih proizvoda izvozi u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku i Češku. U planu je i izvoz hrvatskih proizvoda u Španjolsku i Portugal te druge europske zemlje.
Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi na strana tržišta plasiraju se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima na tim tržištima poznate, a dio proizvoda se prodaje pod svojim hrvatskim brendovima.