Gotovo svako putovanje započinje korištenjem Googlea, pa tako vjerojatno ne postoji relevantniji izvor za praćenje trendova u svjetskom turizmu od podataka tražilice koju danas koristi više od 4,3 milijarde ljudi u svijetu
Agencija Arbona je stoga analizirala globalne i lokalne trendove pretraživanja putovanja na Googleu, kako bi otkrila kretanje interesa turista za Hrvatsku, koje su najatraktivnije domaće destinacije te kako se Hrvatska pozicionirala na listi najpretraživanijih destinacija na svijetu.
Neka od ključnih saznanja koja su otkrili:
- globalna pretraživanja pojmova vezanih uz putovanja u Hrvatsku porasla su za 48 posto u odnosu na prošlu godinu
- interes Hrvata za putovanja porastao je za 46 posto, dok je interes za putovanja unutar zemlje 26 posto viši nego godinu ranije
- strancima najzanimljivije hrvatske destinacije u 2022. su Poreč, Rovinj i Dubrovnik
- najveći broj pretraživanja pojmova vezanih uz smještaj u Hrvatskoj bio je iz Njemačke, Austrije i Ujedinjenog Kraljevstva
- Hrvatska se pozicionirala kao 17. najpretraživanija svjetska destinacija, čime je prestigla velike destinacije poput Australije, Brazila i Indonezije, dok se na prvom mjestu našla Španjolska
- korisnici na području Hrvatske najviše su pretraživali smještaj u Hrvatskoj, Italiji i Sloveniji, dok su im najzanimljiviji gradovi bili Zagreb, Split i Rovinj.