MOJPOSAO

Rimac automobili, DHL i Mediatoolkit najbolji poslodavci u 2018. godini

06.12.2018 u 13:41

Bionic
Reading

Rimac automobili, DHL i Mediatoolkit najbolji su poslodavci u 2018. godini, pokazuju rezultati istraživanja zadovoljstva zaposlenika koje je portal MojPosao proveo u 86 tvrtki

Rimac automobili nagrađeni su u kategoriji velikih tvrtki, DHL je najbolji poslodavac u kategoriji srednjih, a Mediatoolkit u kategoriji malih tvrtki.

Nagrade su dodijeljene na konferenciji Udruge U4HR i poslovnog tjednika Lider "Employee Engagement & Retention – Privuci i zadrži".

U kategoriji velikih tvrtki na drugom mjestu je dm-drogerie markt, a treći je Deichmann. Kod srednjih tvrtki drugoplasirana je tvrtka Infinum, a nakon nje slijedi Nova Rent a Car. Najbolji poslodavci u kategoriji malih tvrtki za 2018. godinu, nakon Mediatoolkita, su Integracija od-do i Syskit.

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika MojPosao provodi već 12 godina. To je anonimno istraživanje koje se provodi među zaposlenicima tvrtki, s ciljem utvrđivanja u kojim je tvrtkama trenutno najbolje raditi u Hrvatskoj.

U ovogodišnjem istraživanju sudjelovalo je 86 tvrtki - 44 posto malih, 42 posto srednjih i 14 posto velikih - a provedeno je na 6.700 zaposlenika, ponajviše u tvrtkama iz IT sektora, proizvodnje, usluga i trgovine.

Mate Rimac s djevojkom Katarinom Lovrić
  • Mate Rimac i Emil Tedeschi
  • Dodjela nagrade  EY Poduzetnik godine
  • Filip Hitrec, Mate Rimac s djevojkom Katarinom Lovrić
  • Mate Rimac
  • Mate Rimac
    +21
Mate Rimac izabran je i za poduzetnika godine Izvor: Pixsell / Autor: Matija Habljak/PIXSELL

Ukupna ocjena svih tvrtki koje su ove godine sudjelovale u istraživanju je 3,1 od mogućih 4. 

Ispitanici su najbolje ocjene dali u kategorijama posvećenost poslu, izazovnost radnih zadataka i međuljudski odnosi, dok su najslabije ocijenjene kategorije uključenost u donošenje odluka i organizacija rada. 

Istraživanje mjeri i angažiranost zaposlenika, odnosno njihovu motivaciju da dodatno doprinose razvoju i rastu tvrtke u kojoj rade, a rezultati pokazuju da je angažirano 24 posto zaposlenika, njih 68 posto nije angažirano, a osam posto ih je nemotivirano.