Švedski lanac trgovina odjećom H&M izvijestio je u petak da mu je dobit snažno porasla u razdoblju od rujna do studenoga 2021. godine zahvaljujući dobroj reakciji kupaca na kolekcije, blažim sniženjima i kontroli troškova
Neto prihod porastao je u posljednjem tromjesečju H&M-ove poslovne godine osam posto, na 56,8 milijardi švedskih kruna (5,4 milijarde eura). Iskazan u lokalnoj valuti porastao je 11 posto.
Dobit nakon financijskih stavki poskočila je 64 posto, na šest milijardi kruna.
"Snažan tromjesečni rezultat uglavnom proizlazi iz dobrog prijema kolekcija, pojačanih prodaja po punoj cijeni, blažih sniženja i dobre kontrole troškova", naveli su iz grupe u priopćenju.
U cijeloj poslovnoj godini koja je završila u studenome neto prihod porastao im je šest posto, na 199 milijardi kruna. Iskazan u lokalnoj valuti uvećan je 12 posto.
Dobit nakon financijskih stavki gotovo je usedmerostručena, na 14,3 milijarde kruna.
Najavili su da planiraju udvostručiti prodaju do 2030. godine i istodobno prepoloviti emisiju štetnih plinova, te s vremenom premašiti stopu profitabilnosti od 10 posto.
"Kako bi se postigli ti ambiciozni ekološki i ciljevi rasta, ulaganja treba povećati. U 2022. očekujemo kapitalne troškove od oko 10 milijardi kruna", naveli su.