izazovno tržišno okruženje

Stagnacija prihoda Metroa u božićnom tromjesečju

15.01.2018 u 12:51

Bionic
Reading

Njemačka maloprodajna tvrtka Metro preliminarno je u ponedjeljak izvijestila da su joj prihodi u božićnom tromjesečju stagnirali budući da je pad na ruskom tržištu neutralizirao bolje rezultate u matičnoj Njemačkoj

U prvom fiskalnom tromjesečju do kraja prošle godine kompanija je zabilježila prihode od 10,1 milijardi eura, što je na razini istog razdoblja godine ranije.

Prilagođeni za promjenu u veličini prodajne površine, porasli su 0,8 posto, navodi se u priopćenju njemačke tvrtke.

Pritom je odjel veleprodaje u Rusiji zabilježio 9-postotni pad prodaje. Na matičnom njemačkom tržištu porasla je oko dva posto.

Metroovo poslovanje s veleprodajom u Rusiji tradicionalno generira značajan dio godišnje operativne dobiti i prije krize u Ukrajini i sankcija Zapada koje su podvrgle pritisku rusko gospodarstvo u kompaniji su razmatrali mogućnost uvrštenja njegovih dionica u burzovnu kotaciju.

'Iza nas je solidno božićno tromjesečje u izazovnom tržišnom okruženju', konstatira u priopćenju predsjednik izvršnog odbora Olaf Koch.

'Prihodi grupe u prvom tromjesečju u skladu su s našom prognozom za cijelu financijsku godinu', ističe Koch.

U grupi su procijenili da bi se u fiskalnoj 2017/2018. godini rast prihoda u najmanju ruku mogao izjednačiti s onim u 2016/2017. kada su uvećani 1,1 posto.

Kompletno poslovno izvješće za prvo fiskalno tromjesečje zaključeno u prosincu 2017. bit će objavljeno sredinom veljače.