DIGITALNI MARKETING

Svaki ozbiljan biznis mora se oglašavati putem Facebooka i Google Adsa

25.10.2019 u 08:41

Bionic
Reading

Digitalni marketing nezamisliv je bez nastupa na Facebooku i Google Ads kampanja. Ovo su dva najzastupljenija i najefikasnija oblika oglašavanja, a glavne prednosti su im mjerljivost i troškovna efikasnost

Google Ads omogućuje oglašavanje milijardama ljudi koji svakodnevno pretražuju internet putem Googlea i surfaju na tisućama web stranica koje prikazuju Google Ads oglase.

Facebook, s druge strane, ima preko dvije milijarde aktivnih korisnika te je omogućio oglašavanje ciljanim korisnicima na temelju demografskih i ostalih informacija koje zna o svojim korisnicima. Baš te informacije na temelju kojih se lako može ciljati određena skupina ljudi čini Facebook veoma učinkovitom oglašivačkom mrežom.

Facebook zna što njegovi korisnici vole, što njihovi prijatelji vole, stranice s kojima imaju najviše interakcije, njihovu edukaciju i radna mjesta, gdje žive i velik broj drugih detalja.

Znači, s jedne strane imamo Google koji zna što želimo onog trenutka nakon što pretražimo internet za tu ključnu riječ, a s druge strane Facebook zna što volimo.

Nastupom na Facebooku kupcima pružate informaciju o svojim proizvodima i uslugama dvosmjernom komunikacijom, a oglašavanjem na njemu ostvarujete povećanje prodaje prateći učinkovitost oglasa u realnom vremenu.

Oglasi na Facebooku imaju izuzetnu snagu i omogućuju vam izbor ciljane publike te dosezanje kupaca prije nego što uopće počnu razmišljati o kupnji. Oglašavanje na Facebooku mijenja se iz dana u dan, stoga morate biti aktivni većinu svoga vremena i pratiti trendove.

Koristeći Google Ads, mjerljivo ćete povećati prodaju, promovirati željene proizvode, povećati broj posjeta web stranici ili broj primljenih telefonskih poziva.

Poznat još i pod nazivom pay per click, tj. plaćanje po kliku, ovaj oblik oglašavanja omogućuje vam da svakim klikom dođete do stvarnog kupca. Google Ads je platforma na kojoj sami birate iznos koji ste spremni platiti za klik na oglas, a također možete sami birati ključne riječi pomoću kojih želite da se vaš oglas pretražuje.