Atlantic Grupa je u 2015. godini ostvarila prihode od prodaje od 5,4 milijarde kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 5,6 posto. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 404,0 milijuna kuna i manja je za 8,3 posto, najviše uslijed rasta cijena sirovina i nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 242,3 milijuna kuna, što je rast od 21,1 posto u odnosu na 2014., priopćila je kompanija uputem Zagrebačke burze
U 2015. godini Atlantic Grupa ostvarila je 5 posto nižu dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA). U kompaniji ističu da je rast ostvaren u većini poslovnih segmenata kao rezultat značajnog porasta prihoda, u potpunosti anuliran negativnim utjecajem troškova restrukturiranja u segmentu Sportske i aktivne prehrane, konsolidacije akvirirane kompanije Foodland, pada prodaje i pritiska na marže na ruskom tržištu, ulaganja u pokretanje distribucijskih kompanija u Njemačkoj i Austriji te rasta troškova dijela sirovina, primarno kave.
S druge strane doodatan pozitivan utjecaj na EBIDTA u iznosu 23,8 milijuna kuna imala je prodaja poslovanja čajeva.
Kompanija je u 2015. godini ostvarila 8,3 posto nižu dobit prije kamata i poreza zbog pada EBIDTA i rasta amortizacije od 4,5 posto (posljedično na investiciju u tvornicu energetskih pločica i akviriranu kompaniju Foodland).
Zahvaljujući značajnom smanjenju gubitaka od tečajnih razlika s 62,2 na 9,2 milijuna kuna, kao i smanjenju troškova kamata za 16 posto, Atlantic Grupa je ostvarila 13,6 posto veću neto dobit u 2015. godini
Zbog otkupa manjinskog udjela u Cedeviti 2014. godine, značajno je smanjena dobit koja pripada imateljima manjinskih interesa čime je neto dobit nakon manjinskih interesa narasla za 21,1 posto.
Od važnih poslovnih događaja u 2015. ističe se reorganizacija distribucijskog poslovanja uz osnivanje distribucijskih kompanija na tržištima Njemačke i Austrije, što pokazuje izniman fokus na daljnju internacionalizaciju.
Godinu je obilježio i nastavak jačanja distribucije u regiji, a u Hrvatskoj se ističe ugovor s novim principalom Phillips Hrvatska.
Također je, nakon nepune godine od početka radova, počela s radom nova tvornica energetskih pločica iz asortimana sportske prehrane u Novoj Gradiški, u koju je uloženo 100 milijuna kuna. Posljednja akvizicija Atlantic Grupe – tvrtka Foodland, uspješno je integrirana te danas s brendom Bakina tajna čini novo poslovno područje Gourmet, a krajem godine je sa Spider Grupom, dugogodišnjim ugovornim partnerom u proizvodnji čajeva pod brendovima Cedevita i Naturavita, potpisan ugovor o kupoprodaji poslovanja s čajevima
U 2016. godini nastavlja se fokus na internacionalizaciju i rast na postojećim tržištima, a posebnu pozornost kompanija i dalje posvećuje održavanju likvidnosti te upravljanju financijskim obvezama i rizicima.
'Unatoč izazovnim makroekonomskim uvjetima na većini tržišta, u 2015. godini ostvarili smo rast prihoda od prodaje te poboljšanje neto profitabilnosti, a Atlantic Grupa je prema posljednjem istraživanju Euromoneyja proglašena ukupno najbolje vođenom kompanijom u Hrvatskoj te najbolje vođenom kompanijom u sektoru hrane i pića u središnjoj i istočnoj Europi.
Nastavljajući razvijati poslovanje u regiji, fokus našeg budućeg razvoja okrenut je prema razvijenim zapadnim tržištima, gdje najveći potencijal imaju naši brendovi Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita i Multipower', komentirao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Gledajući strukturu prihoda od prodaje, ukupnom rastu Atlantic Grupe u 2015. godini najviše su pridonijeli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 14,2 posto, Strateško poslovno područje Kava s rastom od 5,7 posto, Strateško poslovno područje Pića s rastom od 4,3 posto te Strateško distribucijsko područje Hrvatska s rastom od 11,1 posto i Strateško distribucijsko područje Srbija s rastom od 8,5 posto.
Kava se s 20,1 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 1,085 milijardi kuna prihoda od prodaje. Promatrano po tržištima, najveći rast od 9,7% posto ostvaren je na tržištu Srbije, koja je sudjeluje u ukupnom prihodu s 23,2 posto, a slijedi tržište Hrvatske s rastom od 9,6%, koje s udjelom od 26,1 posto čini najveće tržište Atlantic Grupe.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 65,3 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 19,7 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,2 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju s 8,7 posto.