U 2022. godini 22,9 posto svih kompanija registriranih u Europskoj uniji prodavalo je svoju robu i usluge putem interneta
To je rast od simboličnih 0,1 postotni bod u odnosu na 2021. te rast od 16,4 posto u odnosu na 2012.
U zemljama EU-a najveći broj kompanija prodaje preko interneta u Litvi (38,9 posto), Švedskoj (38,1 posto) te Danskoj (36,7 posto).
Na drugom kraju spektra su Bugarska sa svega 15,1 posto kompanija koje prodaju i online, potom Luksemburg s 13,4 posto te Rumunjska sa samo 12,9 posto kompanija koje svoje proizvode i usluge nude preko interneta.
Hrvatska spada u razvijene članice EU-a s 30 posto kompanija koje su prisutne u internetskoj trgovini te smo po tom kriteriju razvijeniji od susjedne Slovenije, ali i Njemačke, Francuske i Italije.
Naravno, prodaja putem interneta snažno varira i prema veličini poduzeća, pri čemu u EU čak 45,9 posto svih velikih kompanija prodaje online, kao i trećina srednje velikih poduzeća, dok samo 20,8 posto malih poduzetnika nudi svoje proizvode na internetu.