Kempinski Hotel Adriatic jedan je od najluksuznijih hotela na Jadranu. Smješten na sjeverozapadu Istre nedaleko od Umaga, okružen je nevjerojatnim prirodnim bogatstvima te bogatom kulturnom baštinom. Zahvaljujući svojem geografskom položaju i prirodnim resursima, u hotelu su svjesni važnosti održivog razvoja poslovanja. Veliki fokus poslovanja je usmjeren na ekološku osviještenost stoga nas ne iznenađuju brojni poslovnih pothvati koji to i potvrđuju.
Dio inicijative „ZelEn – prijatelj prirode“ je i Kempinski Hotel Adriatic zajedno sa svim objektima u sklopu Resorta. Iz hotela poručuju: „Ponosni smo što smo dio inicijative ZelEn koja predstavlja vrlo važan korak za realizirane zelene projekte, daje vjetar u leđa projektima koji su u tijeku te je odličan temelj za projekte koji su pred nama. Kao društva koja pružaju usluge i upravljaju objektima kategorije 5* težimo ka izvrsnosti u svakom segmentu poslovanja, a samim time težimo održivom razvoju te kontinuiranom provođenju i unapređivanju dobre prakse gospodarenja resursima, energetske učinkovitosti i očuvanju prirode.“
Važno je istaknuti da su jedan od prvih hotela koji na Jadranu koristi solarne panele za proizvodnju električne energije te na taj način koriste prirodne izvore u potpunosti u skladu s ekološkim standardima prilikom čega ne zagađuju okoliš. Investicija u projekt korištenja solarnih panela iznosi oko pola milijuna eura. S obzirom na povoljni geografski položaj i isplativost ulaganja u proizvodnju električne energije putem solarnih panela iz hotela očekuju povrat uloženih sredstava u najkraćem roku.
„Potaknuti globalnim trendovima ovom investicijom odlučili smo uložiti u dugoročni razvoj i na najbolji mogući način iskoristiti položaj našega hotela uz istovremenu zaštitu prirodnih bogatstava koji nas okružuju. Ovim projektom želimo se pozicionirati kao jedan od vodećih pokretača ekološke osviještenosti u sektoru hotelijerstva i turizma“, poručuje general manager Kempinski Hotela Adriatic Željko Stašević.
Kao priznanje da svoje poslovanje usmjeravaju u najboljem smjeru ka održivosti i ekološkoj osviještenosti dokazuje nedavno osvojen brončani status u EartCheck inicijativi. Grupacija Kempinski Hotela je aktivno uvela nagrađivani program EarthChek u svoje hotele diljem svijeta te se i na taj način stavlja fokus na razvoj održivog poslovanja.
Uzimajući u obzir trenutnu globalnu situaciju, sve je veći naglasak na trendovima koji potiču pametno i učinkovito iskorištavanje prirodnih resursa. Kempinski Hotel Adriatic sudjeluje i u programu organizacije „Clean the world“ koja skuplja te reciklira sapunice i boce koje je ugostiteljstvo odbacilo.
„Partnerstvom s „Clean the World“ organizacijom pomažemo osigurati da naše toaletne potrepštine neće završiti na odlagalištima. Kroz distribuciju ovih i drugih doniranih higijenskih proizvoda siromašnim ljudima, pomažemo spriječiti milijune bolesti i smrti povezanih s higijenom svake godine. „Clean the World“ pruža rizičnim osobama pristup sapunu i informacijama o tome kako i kada ga koristiti. Njihov program recikliranja značajno smanjuje otpad i promiče održivu budućnost. „Clean the World“ prikuplja boce i sapune koje su koristili naši gosti. Tekući higijenski proizvodi izvlače se iz boca za daljnju ponovnu upotrebu, a naše se boce za higijenu recikliraju u najsuvremenijem procesu, čime se dobiva reciklirana plastika visoke razine čistoće. Sapuni se dezinficiraju, pretvaraju u nove sapune i distribuiraju zajednicama u potrebi, kao što su skloništa za djecu, izbjeglički kampovi i ljudi koji se bore zbog ekonomske nesreće ili prirodnih katastrofa“ poručuju iz Kempinskog.
U Kempinski Hotelu Adriatic svjesni su važnosti održavanja optimalne kvalitete i sklada između okoliša i svojeg poslovanja. Trend pametnog i odgovornog korištenja prirodnih resursa pruža dobar temelj te je pravi put prema uspješnom i dugoročnom poslovanju.