prijatelj prirode

U Kempinski Hotelu Adriatic fokus je na razvoju održivog poslovanja uz ekološku osviještenost

04.10.2022 u 14:30

Bionic
Reading

Kempinski Hotel Adriatic jedan je od najluksuznijih hotela na Jadranu. Smješten na sjeverozapadu Istre nedaleko od Umaga, okružen je nevjerojatnim prirodnim bogatstvima te bogatom kulturnom baštinom. Zahvaljujući svojem geografskom položaju i prirodnim resursima, u hotelu su svjesni važnosti održivog razvoja poslovanja. Veliki fokus poslovanja je usmjeren na ekološku osviještenost stoga nas ne iznenađuju brojni poslovnih pothvati koji to i potvrđuju.

Dio inicijative „ZelEn – prijatelj prirode“ je i Kempinski Hotel Adriatic zajedno sa svim objektima u sklopu Resorta. Iz hotela poručuju: „Ponosni smo što smo dio inicijative ZelEn koja predstavlja vrlo važan korak za realizirane zelene projekte, daje vjetar u leđa projektima koji su u tijeku te je odličan temelj za projekte koji su pred nama. Kao društva koja pružaju usluge i upravljaju objektima kategorije 5* težimo ka izvrsnosti u svakom segmentu poslovanja, a samim time težimo održivom razvoju te kontinuiranom provođenju i unapređivanju dobre prakse gospodarenja resursima, energetske učinkovitosti i očuvanju prirode.“

Važno je istaknuti da su jedan od prvih hotela koji na Jadranu koristi solarne panele za proizvodnju električne energije te na taj način koriste prirodne izvore u potpunosti u skladu s ekološkim standardima prilikom čega ne zagađuju okoliš. Investicija u projekt korištenja solarnih panela iznosi oko pola milijuna eura. S obzirom na povoljni geografski položaj i isplativost ulaganja u proizvodnju električne energije putem solarnih panela iz hotela očekuju povrat uloženih sredstava u najkraćem roku.

„Potaknuti globalnim trendovima ovom investicijom odlučili smo uložiti u dugoročni razvoj i na najbolji mogući način iskoristiti položaj našega hotela uz istovremenu zaštitu prirodnih bogatstava koji nas okružuju. Ovim projektom želimo se pozicionirati kao jedan od vodećih pokretača ekološke osviještenosti u sektoru hotelijerstva i turizma“, poručuje general manager Kempinski Hotela Adriatic Željko Stašević.

Kao priznanje da svoje poslovanje usmjeravaju u najboljem smjeru ka održivosti i ekološkoj osviještenosti dokazuje nedavno osvojen brončani status u EartCheck inicijativi. Grupacija Kempinski Hotela je aktivno uvela nagrađivani program EarthChek u svoje hotele diljem svijeta te se i na taj način stavlja fokus na razvoj održivog poslovanja.

Uzimajući u obzir trenutnu globalnu situaciju, sve je veći naglasak na trendovima koji potiču pametno i učinkovito iskorištavanje prirodnih resursa. Kempinski Hotel Adriatic sudjeluje i u programu organizacije „Clean the world“ koja skuplja te reciklira sapunice i boce koje je ugostiteljstvo odbacilo.

 „Partnerstvom s „Clean the World“ organizacijom pomažemo osigurati da naše toaletne potrepštine neće završiti na odlagalištima. Kroz distribuciju ovih i drugih doniranih higijenskih proizvoda siromašnim ljudima, pomažemo spriječiti milijune bolesti i smrti povezanih s higijenom svake godine. „Clean the World“ pruža rizičnim osobama pristup sapunu i informacijama o tome kako i kada ga koristiti. Njihov program recikliranja značajno smanjuje otpad i promiče održivu budućnost. „Clean the World“ prikuplja boce i sapune koje su koristili naši gosti. Tekući higijenski proizvodi izvlače se iz boca za daljnju ponovnu upotrebu, a naše se boce za higijenu recikliraju u najsuvremenijem procesu, čime se dobiva reciklirana plastika visoke razine čistoće. Sapuni se dezinficiraju, pretvaraju u nove sapune i distribuiraju zajednicama u potrebi, kao što su skloništa za djecu, izbjeglički kampovi i ljudi koji se bore zbog ekonomske nesreće ili prirodnih katastrofa“ poručuju iz Kempinskog.

U Kempinski Hotelu Adriatic svjesni su važnosti održavanja optimalne kvalitete i sklada između okoliša i svojeg poslovanja. Trend pametnog i odgovornog korištenja prirodnih resursa pruža dobar temelj te je pravi put prema uspješnom i dugoročnom poslovanju.