I ove godine, kralj ljeta je rezerviran za 6.Samoborsku dvorišnu FURKU, šarmantnu manifestaciju koja objedinjuje i predstavlja samoborsku urbanu scenu u atriju na glavnom samoborskom trgu.
Ovaj projekt Kluba poduzetnica Samobor okuplja dizajnere, proizvođače, poduzetnike i udruge čije je djelovanje usmjereno na dobrobit lokalne zajednice, promociju i očuvanje kulturne baštine ali u suvremenoj viziji, stoji u priopćenju.
FURKA je ostvarila i kvalitetnu suradnju sa lokalnom zajednicom, te je postala nezaobilazan dio turističke ponude za mlađu i urbanu populaciju Samobora i njegovih posjetitelja.
U FURKINOM romantičnom dvorištu predstavlja se čak 18 brandova. Dok se djeca zabavljaju na nekoj od radionica, ili prezentiraju svoje proizvode na dječjoj poduzetničkoj zoni, vroditelji mogu kušati samoborski Bermet, koktel sa samoborskim ginom ili prezalogajiti, poslušati nastupe učenika glazbenih škola ili prošećite Samoborom u vođenoj turističkoj turi ili navečer svratiti na Retro Dance party, koncert Elementala ili Open Mic večer.
Budući FURKA svojim djelovanjem nastoji u zajednicu unijeti pozitivne promjene pomoću konstruktivnih prijedloga, ove godine donose panel na temu brandiranja Grada Samobora gdje će ugostiti Petru Škrobot, Božu Skoku, Tomu Ricova, Ivanu Alilović, Borisa Bengeza, Sunčanu Jozić Lučić i Ivanu Kokot a sve pod moderatorskom palicom Roka Kalafatića.
Cijeli program može se pronaći na Facebooku na: Samoborska FURKA.