U petak je Europska udruga proizvođača automobila (ACEA) objavila da je broj registracija novih putničkih automobila u EU u prosincu porastao šesnaesti mjesec zaredom. Godišnji rast registracija u prosincu je iznosio 4,7 posto i prešao 951 tisuću, u studenome je rast iznosio 1,4 posto, a u listopadu 6,5 posto. Na razini cijele 2014. registrirano je 12,6 milijuna automobila, što je 5,7 posto više nego u 2013. i predstavlja prvi rast na godišnjoj razini još od 2007, navodi se u najnovijoj analizi Intercapitala
Ključni kupac AD Plastika, Renault grupa, u 2014. zabilježio je rast registracija na 1,2 milijun automobila, što je 13,3 posto više nego u 2013. Pritom je brend Renault zabilježio rast od 9,4 posto, a Dacia 23,9 posto. U samom prosincu je pak registracija Dacije pala za 4,9 posto, a Renaulta porasla za 7,6 posto, dok cijela grupa bilježi rast od 3,9 posto.
Drugi važan kupac, PSA grupa, u 2014. zabilježio je rast od 3,7 posto, a u prosincu 2,5 posto. Od toga je registracija Peugeota u 2014. porasla 5,8 posto (+8,1 posto u prosincu), a Citroena 1,1 posto (-4,4 posto u prosincu).
Neke pozitivne vijesti za AD Plastik svakako dobro dođu, pogotovo sada kad su sve očitije poteškoće automobilske industrije (a i ostalih) u Rusiji, povezane prvenstveno sa snažnom deprecijacijom rublje. AD Plastik Grupa je u 2013. generirala oko 350 milijuna kuna prodaje u Rusiji ili 43 posto ukupnih prihoda od prodaje. Osim toga, kompanija ima 40 posto udjela u ruskom zajedničkom ulaganju s Faurecijom. Nedavno je i slovenski Revoz, koji je u vlasništvu Renaulta, objavio da će otpustiti 450 novih radnika zaposlenih krajem prošle godine. Planirana potražnja za novim modelima Twinga i Smart ForFour pokazala se previše optimističnom, pokazali su podaci s početka 2015.