pojačana konkurencija

Walt Disney zabilježio pad dobiti prvi puta od 2009. godine

10.11.2017 u 12:34

Bionic
Reading

Medijska korporacija Walt Disney zabilježila je pad dobiti u protekloj poslovnoj godini, po prvi put od 2009., a uslijed pojačane konkurencije od strane internetskih rivala

Dobit te tvrtke u protekloj poslovnoj godini, zaključno s rujnom, pala je 4 posto, na 8,98 milijardi dolara, uz pad prihoda od 1 posto, na 55,1 milijardu dolara, objavljeno je u četvrtak.

No, cijena dionice kompanije blago je porasla, nakon što je tvrtka objavila sporazum o snimanju tri nova nastavka filma Ratovi zvijezda.

Disney također radi na istoimenoj seriji namijenjenoj novom internetskom streaming servisu. Iz tvrtke smatraju da još imaju filmske blockbustere kojih je javnost željna.

Izvršni direktor Bob Iger izjavio je da je Disney postigao dogovor s Rianom Johnsonom, direktorom nadolazećeg filma 'Star Wars: Posljednji Jedi', da kreira novu trilogiju ove znanstveno-fantastične uspješnice.

'Ostajemo optimistični po pitanju naše budućnosti, dijelom i jer je kvaliteta uistinu važna', rekao je Iger.

Medijski div na proljeće planira pokrenuti spotrski kanal ESPN+, kao i Disney streaming servis 2019. godine.

Ta ulaganja, kazao je Iger, koja se nadovezuju na postojeće pretplatničke servise u Europi, 'vitalna' su za budućnost kompanije.

Bambi Disney
  • Djed Božićnjak Disney (1)
  • Djed Božićnjak Disney (2)
  • Djed Božićnjak Disney (3)
  • Djed Božićnjak Disney (4)
  • Dolazim kući za Božić
    +15
Božićni crtići na Pickboxu Izvor: Promo fotografije / Autor: Božićni crtići na Pickboxu

'Naš cilj je biti održiv igrač u području izravne isporuke kupcima, a znamo da je to područje vrlo izazovno', kazao je Iger u četvrtak nakon što je kompanija objavila godišnje rezultate.

Disney se suočava s izazovima u segmentu internetskih videa, koji su osvojili gledatelje klasične televizije i filmova, te čini odmak od kabelske televizije.

U četvrtom tromjesečju financijske godine, zaključno s krajem rujna, dobit kompanije pala je 1 posto, na 1,7 milijardi dolara. Kvartalni prihodi kliznuli su 3 posto, na 12,8 milijardi dolara, a uslijed negativnog utjecaja uragana, nižih prihoda od oglašavanja i pada pretplata na kabelsku televiziju.

Prihodi u segmentu poslovanja s vlastitim filmovima potonuli su 21 posto, a kako su kazali iz Disneya, prošle godine je novi film iz serijala Ratova zvijezda podigao rezultate, tako da su usporedbe nezavidne.

Poslovanje sa zabavnim parkovima i odmaralištima, koje je posljednjih kvartala imalo stabilne rezultate, bilo je jedino koje je ostvarilo rast prihoda u tromjesečju na godišnjoj razini, za 6 posto.