Svečanim otvorenjem izgrađenog salona namještaja u Koprivnici, domaća tvrtka s trideset godina tradicije Namještaj Mima predstavila je novi vizualni identitet te zaokret u poslovanju s portfeljem usluga kojim odgovara na globalne trendove u promjenama navikama pri kupnji namještaja. Ulazeći u segment premium usluge za kupce, MIMA je lansirala podršku kupcima 'kod kuće' – uslugu kojom omogućuje osobni dolazak stručnjaka u domove kako bi na licu mjesta dizajnirali i opremali prostor
Proširenu ponudu usluga i salone uređene prema novim smjernicama bit će postupno implementirane u sve MIMA salone diljem Hrvatske, navode iz tvrtke. Nakon otvorenja za poslovne partnere, novi Mima salon u Koprivnici otvoren je i za javnost.
Novoizgrađeni salon u Koprivnici prostire se na 3500 četvornih metara te je u izgradnju i opremanje uloženo 3 milijuna Eura, a konceptualno predstavlja novi smjer u kojem će izložbeni prostori nuditi brojne i komplementarne inspiracije za životni prostor. Otvaranjem salona u Koprivnici ova domaća kompanija obilježava novu stranicu razvoja koji je započeo 1991. godine u Puli s otvorenjem prve Mima poslovnice, noseći inicijale svojeg osnivača Milenka Marjanovića. Danas je tvrtka dostigla 223 zaposlenika, ima 10 prodajnih salona, vlastitu proizvodnju te je tijekom cijelog tog procesu ostala u stopostotnom hrvatskom vlasništvu.
Programu otvorenja prisustvovala je državna tajnica Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske Nataša Mikuš Žigman, župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren i gradonačelnik Grada Koprivnice Mišel Jakšić koji su pozdravili napore te domaće poduzetničke tvrtke.
Okupljenima se obratila direktorica i članica Uprave Namještaj Mima, Marina Marjanović te je izjavila:
'Zaokretom u poslovanju, novim uslugama i ponudom jačamo vlastitu proizvodnju što je od strateške važnosti za tvrtku, te se više povezujemo s našim strateškim partnerima. Uz kuhinje, domaću proizvodnju sada širimo i na namještaj za dnevni boravak kako bi kupac opremio svoj životni prostor komplementarno, a MIMA pokazala još jednom kako hrvatska ima odlične stručnjake
Prvi korak na realizaciji novog smjera MIME je kompletna promjena uloge izložbenih salona kojima donosimo osjećaj doma našim korisnicima. Novo iskustvo kupovine i usluge dopunili smo stvaranjem posebne usluge MIMA@Home koji predstavlja personaliziranu i cjelovitu podršku u opremanju životnog prostora; od pomoći našim kupcima u financijskom budžetiranju, dizajniranju i opremanju prostora koji se odvija u vlastitom domu ili prostoru koji se treba opremiti'.
Program otvorenja obilježen je donacijama lokalnoj zajednici Koprivnice, grada u kojemu je Namještaj Mima otvorio svoju drugi salon izvan regija Istre i Kvarnera. Donacije u iznosima od 10.000 kuna uručene su Udruzi za terapijsko jahanje 'Osmijeh', Centru za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju 'Podravsko sunce' i dječjem vrtiću 'Tratinčica', organizacijama koje svojim radom brinu o ugroženima i najmlađima na području Koprivnice.
Osnivač i član Uprave Mime Milenko Marjanović povodom otvorenja je izjavio da je kao vlasnik radostan jer Mima okreće novu stranicu. 'Za to su zaslužni ljudi te vjerujem da smo spremni za sve izazove i promjene. Današnji događaj rezultat je želje za boljom, kvalitetnijom Mimom i zbog toga čestitam svima koji ste ustrajali u ovom novom zaokretu i želim vas ohrabriti da i dalje svakodnevno dajete svoj doprinos', rekao je Marjanović.
'Iznimno mi je drago što je riječ o jednoj obiteljskoj priči i hrvatskoj tvrtki koja pokazuje da se mogu raditi ovako izvrsne stvari, pogotovo u segmentu proizvodnje što doprinosi diverzifikaciji našeg gospodarstva. Čast nam je što smo kao ministarstvo razvojnim fondovima bili dio priče rasta Mime do mjesta gdje se nalazi danas', rekla je Nataša Mikuš Žigman.
'Zahvaljujemo Namještaju Mima što doprinosi urbanizaciji Koprivnice i regije. Drago mi je što sam kod direktora i direktorice Mime osjetio jaku emociju, energiju i ambiciju, zbog čega sam siguran da priču o Mimi čekaju velike stvari u budućnosti', izjavio je Darko Koren. 'Zahvaljujemo im što su prepoznali grad Koprivnicu kao svojeg partnera za predstavljanje novog dizajna i ove cijele uspješne priče', izjavio je Mišel Jakšić.