Nakon otvaranja kazališnog festivala Bitefa, redatelj i osnivač Montažstroja Borut Šeparović reagirao je na nagađanja o tužbi glazbenika Dušana Kojića Koje zbog korištenja stiha Šarle Akrobata u predstavi Montažstroja 'Mali čovjek želi preko crte'
'U 48 godina dugoj povijesti Bitefa do sada se nije dogodilo da neka hrvatska predstava dobije čast otvoriti festival. Mi smo ga otvorili premijernom izvedbom predstave 'A gdje je revolucija, stoko?'a kao umjetnik sam počašćen što su me iz umjetničke direkcije festivala zatražili da osobno proglasim ovogodišnji Bitef otvorenim', kazao je Borut Šeparović
Zasmetalo ga je to što su kulturne rubrike hrvatskih medija taj događaj potpuno ignorirale, osim novinarke Večernjeg lista koja se, kaže Šeparović, 'pozabavila stvaranjem 'skandala' koji ne postoji'. Podsjetimo, predstava koja je otvorila Bitef zapravo je rekonstrukcija prve verzije 'Mali čovjek želi preko crte', zabranjene nakon tri izvođenja, jer su pojedini glazbenici, među kojima se ističe Dušan Kojić Koja, čija se glazba koristila u predstavi, smatrali da se time krše njihova autorska prava.
Stoga se dijelovi prve predstave bez tona projiciraju na platnu u pozadini nove predstave dok pet izvođača nastupa na sceni.
Šeparović objašnjava kako je došlo do nesporazuma oko posljednje predstave Montažstroja.
'Predstava 'Mali čovjek želi preko crte' bavila se albumom 'Paket aranžman' kao cjelinom dovodeći ga u suodnos s našom zajedničkom prošlošću i sadašnjošću i bila je zamišljena kao scenski esej i kritika u kojoj se koriste citati i parafraze glazbenih djela s albuma. Smatram da je taj postupak čvrsto utemeljen u suvremenim umjetničkim praksama, jer se umjetnost ni ne može razvijati a da ne komentira samu sebe. No isto tako smatram da umjetnosti nije mjesto na sudu zbog čega smo s gospodinom Kojićem, čije je mišljenje bilo da se predstavom 'MČŽPC' narušavaju njegova autorska prava, postigli dogovor kojeg se i držimo', kazao je Šeparović.
'Predstava 'A gdje je revolucija, stoko?' stoga koristi autocenzuru kao ishodišni umjetnički postupak prihvaćajući cenzuru kao svoj novi kontekst i okidač za propitivanje umjetničke i ljudske (ne)dosljednosti, komodifikacije rock'n'roll bunta te konformiranja na koje svi mi u stvarnosti pristajemo. Zbog toga ne postoji osnova niti vjerojatnost za podizanje tužbe', zaključio je o predstavi.