Najboljom predstavom 45. Dana satire Fadila Hadžića proglašena je u subotu u Satiričkom kazalištu Kerempuh predstava toga kazališta 'Hrvatski put ka sreći', za koju je redatelj Bobo Jelčić dobio i nagradu za najbolju režiju a Nikša Butijer nagradu za najbolju sporednu mušku ulogu
Ovogodišnji Dani satire predstavili su u Kerempuhu od 4. lipnja ukupno 14 predstava u utrci za festivalske nagrade, prema odabiru izbornice Jelene Kovačić. Međunarodni festival satiričnih i komediografskih ostvarenja svake godine u Zagreb dovodi predstave iz Hrvatske i regije, a ove godine, uz zagrebačka, na pozornici teatra u Prolazu Fadila Hadžića nastupila su i kazališta iz Splita i Rijeke, te Beograda, Ljubljane, Banje Luke i Mostara.
Glavnu nagradu, Veliku nagradu Večernjeg lista za najbolju predstavu u cjelini, prosudbeno povjerenstvo koje su činili glumica Ivana Krizmanić, dramaturg Matko Botić i kazališna kritičarka Bojana Radović, dodijelilo je autorskom projektu Bobe Jelčića 'Hrvatski put ka sreći' Satiričkog kazališta Kerempuh.
Kako je istaknuto u obrazloženju pročitanom na dodjeli, riječ je o zavodljivom scenskom djelu koje svojim izričajem odskače u osvajanju novih diskurzivnih prostora.
Dojmljiv redateljski postupak kojim, po mišljenju ocjenjivačkog suda, pokazuje da dubinski shvaća komparativne prednosti kazališne umjetnosti, Jelčiću je donio nagradu za najbolju režiju, a predstava je odnijela i nagradu za najbolju sporednu mušku ulogu Nikši Butijeru koji na sceni ilustrira 'enciklopedijski unos sporedne uloge', lišen svih glumačkih sredstava osim očiju, koje 'uplašene, izbezumljene, stalno žive, na oprezu, sudjeluju u radnji samostalno, kao precizna sinegdoha glumačkog umijeća'.
Najbolju glavnu mušku ulogu ostvario je Matija Šakoronja, time što je 'umjesto da oponaša, komentira ili parodira', ulogom Dudeka u predstavi 'Gruntovčani' (Boris Svrtan i Rajko Minković, Satiričko kazalište Kerempuh) 'stvorio potpuno novo, svježe dramsko lice jednog od najpoznatijih televizijskih likova u nacionalnoj povijesti'.
Nagrada za najbolju žensku ulogu 45. Dana satire pripala je Doris Šarić Kukuljica koja u ulozi Elze u predstavi Ivora Martinića 'Dobro je dok umiremo po redu' (Aleksandar Švabić, Zagrebačko kazalište mladih) 'virtuozno na scenu donosi ženu s druge strane živčanog sloma, sjenčajući vlastiti lik filigranskom preciznošću'.
Martiniću je predstava donijela Nagradu Fadil Hadžić za najbolji tekst u kojemu 'piščeva dramska logika, s brbljavim, površinskim tekstom i snažnim, potmulim kontekstom, uzrokuje tektonske poremećaje obiteljskih odnosa gotovo glembajevskih dimenzija'.
Nagrada Ivo Serdar za ulogu koju je publika najbolje prihvatila otišla je u ruke Ozrena Grabarića, koji je ulogom Giacinta Mazzatelle u predstavi Slobodana Obradovića 'Ružni, prljavi, zli' (Lenka Udovički, Beogradsko dramsko pozorište) najbolje 'opipao bilo publike i izazvao koktel emocija'.
Nagrada za najbolju sporednu žensku ulogu dodijeljena je Janji Majzelj za sjajnu glumački kreaciju pomaknutog svijeta Daniila Harmsa u predstavi 'Umjetnost je ormar' (Ivan Peternelj, Slovensko mladinsko gledalište i Društvo za umetnost Avgus iz Ljubljane).
Bernard Tomić dobio je Nagradu Sabrija Biser mladoj glumici /glumcu do 28 godina, jer je u ulozi Primislava Zaninovića u predstavi Ivana Penovića 'Znaš ti tko sam ja' (Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu) briljirao ostvarenom suigrom između tijela glumca i tijela teksta, između glasa lika i glasa predstave.
Penović je za dramaturško oblikovanje te predstave dobio Posebnu nagradu za specijalno postignuće 45. Dana satire Fadila Hadžića, za ludistički zaigran i društveno odgovoran dramski eksperiment s milenijski ironičnim tretmanom povijesne mitomanije.
Svečanost proglašenja pobjednika i uručenja nagrada 45. Dana satire Fadila Hadžića održana je uz glazbena intermezza Ivane Starčević i Matije Antolića.