OŠ IVANA GUNDULIĆA

Premijerno izvedena dječja predstava 'Polygon' Larise Lipovac Navojec

25.10.2019 u 10:17

Bionic
Reading

U sklopu zagrebačka edicija Kliker dječjeg festivala plesa, pokreta i igre OŠ Ivana Gundulića održana je premijera dječje predstave 'Polygon' Larise Lipovac Navojec, interaktivna plesna igra u kojoj sudjeluju i sami učenici.

Na poligonu se obično uče nove vještine, dio je tjelesne kulture, a ponekad može poslužiti i za izvođenje plesne predstave. Tako je sinoć poligon, kao element tjelesnog odgoja u sportskoj dvorani zagrebačke osnovne škole Ivana Gundulića, postao dijelom kazališne igre koja poziva na kretanje. U njoj djeca u interakciji s izvođačima mogu saznati koliko je potrebne i važne upornost, pažnja, suradnja i podrška unutar jedne zajednice. To su ujedno i kvalitete koje autori predstave žele naglasiti kao životno važne.

  • +13
Dječja predstava 'Polygon' Larise Lipovac Navojec Izvor: Promo fotografije / Autor: Tomislav Sporiš

Premijerna predstava naše vrsne plesne koreografkinje i pedagoginje Larise Lipovac Navojec te koautora Žaka Valente i Ivane Pavlović, oduševila je male školarce, jer su mogli aktivno sudjelovati u ovoj scenskoj igri i mnogo toga naučiti. Predstava se sastoji od interaktivne izvedbe i radionice, dramaturgiju potpisuje Aleksandra Janeva Imfeld, za kostime je zaslužna Ana Paulić, a originalnu glazbu osmislio je Hrvoje Jelinčić.

'Jako sam ponosna na tim koji je stvarao predstavu. Njezina je posebnost interaktivnost te izuzimanje predstave iz kazališnog prostora. Naime, dovodimo kazalište u škole, a djeca postaju dio plesne igre. Već godinama surađujemo s osnovnom školom Ivana Gundulića, koju pohađa i moj Grgur, u sklopu Dana plesa te projekta Ples u školi i jako mi je drago da je ples kod njih već integriran u edukaciju. Nadam se da će to postati praksa i u ostalim školama', dodala je Larisa Lipovac Navojec.

Predstava Polygon, namijenjena nižim razredima osnovne škole, održala se u sklopu Kliker LLB Međunarodne konvencije i Festivala dječjeg plesa, pokreta i igre i još jednom je pokazala koliko je ples važan za izgradnju socijalnih, no i emocionalnih vještina djece. Projekt je realiziran uz potporu Ministarstva kulture RH.