Manasteriotti&Marić
Izvor: Promo fotografije / Autor: promo
Manasteriotti&Marić
Izvor: Promo fotografije / Autor: promo
Najvažnija svjetska kreativna publikacija, časopis Communication Arts, posvećen vizualnim komunikacijama, predstavila je u svom posljednjem izdanju izabrane vizualne identitete i ambalaže zagrebačkog dizajnerskog dvojca Manasteriotti&Marić
Igor Manasteriotti i Mia Marić na stranicama Communication Artsa predstavljeni su u rubrici Fresh kao novootkriveni dizajnerski talenti.
Communication Arts doista je prestižno izdanje u svijetu dizajna koje predstavlja samo najbolje radove s područja grafičkog i interaktivnog dizajna, oglašavanja, ilustracije, fotografije i tipografije.
'Kao studenti dizajna čitali smo Communication Arts kad god smo bili u mogućnosti doći do nekog broja. Nismo ni sanjali da će jednog dana naš portfolio i intervju s nama biti objavljen na dvije pune stranice ovog renomiranog časopisa', kazali su dizajneri.
Diplomirani grafički dizajneri Igor Manasteriotti i Mia Marić, poznatiji kao dvojac Manasteriotti∞Marić,, vode zagrebački studio specijaliziran za brendiranje ljudi, proizvoda i tvrtki.
U svojoj petnaestogodišnjoj karijeri radili su vizualne identitete i ambalaže za razne industrije - od malih i velikih proizvođača hrane, prve hrvatske pivovare, najvećeg hrvatskog distributera igračaka, do slovenskog proizvođača motornog ulja, libanonske tvrtke za blindiranje automobila i američkog brenda e-cigareta.
Često surađuju s vodećim hrvatskim agencijama, a za svoj rad nagrađivani su svjetskim i domaćim stručnim nagradama poput Red Dota, Graphisa, Cropaka, Rebranda, Type Director's Cluba, Print Magazinea, Zgrafa, Hrvatskog dizajnerskog društva, Sudnjeg dana. itd. Radovi su im objavljeni u više od 20 stručnih knjiga i publikacija.
Izuzetno su ponosni na objavu u prestižnom časopisu, iako im to nije prvo priznanje takve vrste. Naime, američki časopis PRINT objavio im je 2013. radove nakon što su osvojili jednu od pet nagrada za najbolji portfolio.
'Ponosni smo što smo samo godinu dana kasnije prepoznati i od Communication Arts Magazina', zaključuju dizajneri.