'Širite Ženski svijet! Dizajn progresivnih ženskih časopisa 1934. - 1946.' naziv je izložbe autorice Barbare Blasin koja se u zagrebačkoj HDD galeriji otvara 27. lipnja i nudi uvid u publikacije feminističkih udruženja tiskane od sredine 30-ih do prvih poratnih godina, polazeći od domaćih primjera kao što su 'Žena danas', 'Ženski svijet' i 'Žena u borbi', ali i komparirajući ih s istovremenim, međunarodno utjecajnim, srodnim svjetskim primjerima poput francuskog časopisa 'Les Femmes' i američkog 'The Woman Today'
Izložba se, kako stoji u najavi, bavi grafičkim oblikovanjem i zagovaračkom dimenzijom likovne opreme progresivnih ženskih časopisa koji izlaze između dva svjetska rata, a koje uređuju žene s namjerom da to budu glasila 'ženama iz svih društvenih slojeva'.
'Časopisi su pokrenuti pod utjecajem određenih međunarodnih organizacija, a realizirani su u vrlo nepovoljnim političkim i financijskim okolnostima. Ova izložba usmjerena je na historijsku građu koja već svojom likovnom opremom govori o uređivačkom konceptu, zagovaračkoj dimenziji i strategijama s kojima su urednice u uvjetima državne cenzure i neimaštine uspjele kreirati jedne od vizualno najzanimljivijih ženskih časopisa do danas', najavljuje se.
'Ženski svijet', čiji slogan je iskorišten za naziv izložbe (Ženski svijet je vaš svijet! Širite Ženski svijet!), izlazio je od 1939. do 1941., a 'Žena danas' od 1936. do 1940. Uz njih, izložba se bavi i 'Ženom u borbi', časopisom koji je izlazio od 1943. do 1946., a radi usporedbe sa svjetskim trendovima toga vremena, uključuje i francuski list 'Les Femmes' (1934. – 1939.), koji su 'Ženski svijet' i 'Žena danas' koristili kao uređivački predložak te američki 'The Woman Today' (1936. – 1937.), nastao također na tragu sestrinskog francuskog časopisa.
'Jedan od ciljeva uređivačke koncepcije tih časopisa 'za svaku ženu', bio je objediniti teme koje su do tada izlazile u 'žurnalima' za žene, poput mode i domaćinstva, kao i one teme o kojima se tada gotovo isključivo raspravljalo u feminističkim glasilima, a to su razne teme vezane za položaj žena u tadašnjem društvu', stoji u najavi izložbe. Od 1930-ih, osim toga, unapređenjem tiskarskih tehnika, ali i novom političkom aktivacijom ženskih udruženja, ti časopisi počinju izlaziti u većim nakladama, a uređivalo ih se puno promišljenije, kako bi bili zanimljivi što širem broju čitateljica.
'Uredništva će početi voditi brigu o dizajnu, te će časopisi i svojom likovnom opremom zagovarati ideje udruženja. Časopisi će biti bogato opremljeni fotografijama i ilustracijama, a dizajn nekih naslovnica zaista jest progresivan', navodi se u najavi izložbe koja koristi preslike časopisa jer ih je u originalu sačuvan vrlo mali broj te su dostupni uglavnom kao historijska građa.