15. TJEDAN RESTORANA

Gdje ove godine možete uživati u hrani za 100 kuna

12.10.2017 u 09:13

Bionic
Reading

Najposjećenija gastro manifestacija Tjedan restorana održat će se od 13. do 22. listopada, a sudjelovat će restorani s područja cijele Hrvatske. Osamdeset restorana provjerene kvalitete potruditi će se da punih deset dana uživate, slavite, veselite se i birate

Jelovnici svih restorana sudionika manifestacije objavljeni su na web stranici Tjedna restorana.

Tjedan restorana – tjedan druženja, smijeha i visoke gastronomije

Manifestacija Tjedan restorana već je sedmu godinu za redom omiljen kod onih koji vole uživati u pravoj gastronomiji. Doživljava je se ne samo kao priliku da se posjete oni restorani koje tijekom godine niste u mogućnosti posjetiti, već je postala simbol za razdoblje kada svi organiziraju ugodna druženja s obitelji ili s prijateljima uz izvrsnu hranu. Svake je godine sve popularnija, a restorani su popunjeni do posljednjeg mjesta.

'Na Koktel u Hotel'

Hoteli visoke kategorije uključuju se u akciju Tjedan restorana sa svojim hotelskim barovima. Pod sloganom 'Na Koktel u Hotel', za vrijeme trajanja Tjedna restorana Hrvatska, hotelski će barovi svakog dana 100 minuta, od 18.00 do 19.40 sati, nuditi koktele po promotivnim cijenama od 20 do 25 kuna. Trend ispijanja koktela prije večere tako približavamo hrvatskoj publici, a ovog puta u akciji sudjeluju: Hotel Westin Zagreb (Diana Bar), Antunović Hotel (Vertigo Bar), Hotel Park Split (Imperial Bar), Arcotel Allegra Hotel Zagreb (Joe's Bar), Hotel Osijek (Lobby Bar).

Malo više o Tjednu restorana Hrvatska

Osamdeset restorana sudionika koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora u navedenom razdoblju gostima nude posebno osmišljene jelovnike. Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 kn. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50% veća. Manifestacija Tjedan restorana inspirirana je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, čiji cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene Hrvatske. Pregled svih jelovnika i telefonske brojeve za rezervacije možete pogledati ovdje