Bridal kolekcija brenda self-portrait
Izvor: Promo fotografije / Autor: promo
Bridal kolekcija brenda self-portrait
Izvor: Promo fotografije / Autor: promo
S POTPISOM SELF-PORTRAITA
Laskavi, ženstveni krojevi, bezvremenski dizajn i osjećaj luksuza utkan je u modni DNK britanskog brenda Self-Portrait koji je svjetsku slavu stekao čipkastim haljinama kakvih ne manjka ni u novoj bridal kolekciji
Od 2013. godine, kada je osnovao brend Self-Portrait, dizajner Han Chong ostao je vjeran dobitnoj formuli koja uključuje lansiranje kolekcija visokokvalitetne ženske odjeće po cijeni manjoj od komada s potpisom tradicionalnih luksuznih brendova.
Cilj mu je bio zahvatiti široku publiku, a razumna cijena bila mu je okosnica. 'Želio sam stvoriti brend koja nudi visokokvalitetni dizajn, bezvremenski, ali moderan, a da je svemu tome ubrizgan dašak osobnosti. Također, nastojao sam kvalitetne dizajnerske komade učiniti dostupnima široj publici. Ideja se više ne čini novom, ali radilo se o ponudi vrhunskih dizajna koji su manje elitistički i u kojima se ljudi stvarno osjećaju kao da bi mogli biti dio brenda', svojedobno je izjavio.
Od svoje formule nije odustao ni po pitanju bridal linije. Ususret novoj sezoni vjenčanja, ovaj omiljeni brend dama s kraljevskog dvora i svijeta showbussinesa predstavio je najnoviju u kojoj najskuplji modeli dosežu cifru od 690 EUR.
Kolekcija namijenjena mladenka s potpisom brenda Self-Portrait nesumnjivo će riješiti probleme mladenki koje su u potrazi za haljinama koje bi nosile na popratnim događanjima uz samo vjenčanje.