THE VAMPIRE'S WIFE

Supruga Nicka Cavea potpisala poraz: Brend čije haljine obožava Kate Middleton odlazi u povijest

21.05.2024 u 18:16

  • +8

Poznate dame u kreacijama brenda The Vampire's Wife

Izvor: Profimedia / Autor: JANE BARLOW / PA IMAGES / IMAGEPLOTTER / AVALON / JAMES WHATLING / MEGA / THE MEGA AGENCY / PROFIMEDIA

Bionic
Reading

Najpoznatiji po prerijskim haljinama inspiriranim viktorijanskim dobom i boho stilom odijevanja, britanski brend The Vampire's Wife u potpunosti prestaje s djelovanjem, kako je priopćeno ovog utorka

'Nakon deset godina kao kreativna direktorica brenda The Vampire's Wife, vrijeme je da se od njega oprostim', napisala je u objavi na Instagramu osnivačica brenda Susie Cave, bivša manekenka i supruga australskog glazbenika Nicka Cavea.

'Govorim ovo s velikom tugom i želim vam svima izraziti beskrajnu zahvalnost na podršci. Želim zahvaliti svojoj široj obitelji u brendu koja mi je pomogla stvoriti tako lijepe stvari. Ne mogu opisati koliko ste mi značili', dodala je.

U zasebnoj izjavi, brend je izrazio zahvalnost svojim klijentima, partnerima i svima onima koji su podržali brend u posljednjih deset godina. Kako je istaknuto na društvenim mrežama i službenoj stranici brenda, u prostorijama The Music Rooma u londonskoj četvrti Mayfair od 24. do 26. svibnja održat će se fizička prodaja zaliha.

Nakon što je lansiran 2015. godine, brend The Vampire's Wife postao je instant hitom, osvojivši ljubiteljice mode svojim raskošnim tkaninama, romantičnim printevima i prepoznatljivim volanima.

Počeo je kao javna tajna modnih insajdera, favorizirali su ga britanski modni urednici, modeli i prijatelji bračnog para Cave da bi naposlijetku postao globalnim maloprodajnim hitom.

Veći zamah na modnoj sceni brend The Vampire's Wife dobio je 2017. godine, kada su se u njihovim haljinama pojavile britanske ikone stila Alexa Chung, Sienna Miller i Keira Knightley, kao i vojska modnih influencerica koje su model haljine Festival nosile po nekoliko puta.

Također se našao među kohortom londonskih brendova uključujući La Perlu, Christophera Kanea, Juliena Macdonalda i Roksandu, koji su se pokušavali snaći u nestabilnom maloprodajnom i veleprodajnom okruženju nakon pandemije.

Mnogi su bili opterećeni poreznim računima, plaćanjem najamnine i drugim dugovima nastalim tijekom karantene kada su bili prisiljeni zatvoriti fizičke trgovine, dok je kriza u online maloprodaji dodatno otežala poslovanje malim, neovisnim robnim markama.

Kako je objavljeno proteklog ljeta, brend The Vampire's Wife dobio je nalog za likvidaciju od Porezne i carinske uprave Ujedinjenog Kraljevstva zbog nepodmirenog duga koji se 'nagomilao kao posljedica lockdowna u borbi protiv pandemije'.

The Vampire's Wife haljine
  • The Vampire's Wife haljine
  • The Vampire's Wife haljine
  • The Vampire's Wife haljine
  • The Vampire's Wife haljine
  • The Vampire's Wife haljine
    +9
Haljine s potpisom brenda The Vampire's Wife Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Brend je kasnije uspio prikupiti nova sredstva od postojećih investitora kako bi platio novac koji je dugovao poreznoj upravi i carini.

Iako Susie Cave nije precizirala točan razlog svoje odluke o potpunom prekidu poslovanja, vjeruje se da je kolaps trgovine Matchesfachion jedan od glavnih čimbenika koji je doprinio takvoj odluci.

Teško razdoblje u veleprodaji odrazilo se na poslovanje robnih marki diljem svijeta.

Kineski dizajner Calvin Luo, koji je kolekcije predstavljao u New Yorku, Parizu i Šangaju, prošlog je tjedna najavio da će s radom na istoimenom brendu osnovanom prije desetak godina 'pauzirati od prvog kvartala 2025. godine'.

Tijekom vikenda američka dizajnerica Mara Hoffman također je javnost obavijestila o uzimanju pauze. Njezina kolekcija za aktualnu sezonu za sada je posljednja, nakon 24 godine kontinuiranog poslovanja.

Ranije ovog mjeseca dizajnerica Roksanda Ilinčić pronašla je bijelog viteza u kompaniji The Brand Group, TBG, koja je kupila njezin brend osnovan 2005. godine.

Prije sklapanja ugovora s TBG-om, Ilinčić je podnijela obavijest o namjeri imenovanja upravitelja opisavši kompaniju kao 'cijenjenog partnera u vrijeme kada je istraživala nove načine poslovanja u postojećoj luksuznoj klimi'.