ONLINE SIGURNOST

Chrome svoju popularnu značajku širi i na ostatak svijeta

15.01.2019 u 11:47

Bionic
Reading

Googleov popularni preglednik dobit će značajku koja automatski blokira poznate prevarantske reklame te koja će na snagu stupiti ovog srpnja

Google uz pomoć Chromea nastoji web učiniti sigurnijim, a u tome mu već pomaže njegova integrirana zaštita od reklama i pop-upova. Idući korak? Blokiranje prevarantskih online reklama, prenosi MakeUseOf.

Google je rat 'zločestim' reklamama objavio još u travnju 2017. nakon čega je u srpnju iste godine u svoj preglednik integrirao vlastitu verziju ad-blockera (popularnog dodatka koji blokira reklame na web stranicama). Chrome je blokiranje reklama počeo u veljači prošle godine kada je Google i objasnio na koji način njihovo blokiranje reklama funkcionira.

Njihov razvodnjeni ad-blocker, naime, blokira svega dio reklama koje ne poštuju standarde Koalicije za bolje reklame, standarde koje je propisao, pogodili ste - Google. Ako neka stranica koristi prevarantske reklame, Google će ih sve blokirati dok ih administratori ne odluče maknuti.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Osam načina kako smanjiti količinu podataka koju Google prikuplja o vama

Pogledaj galeriju

Standardi za cijeli svijet

Chrome, podsjetimo, već danas blokira reklame u EU i Sjevernoj Americi, no ne i ostatku svjeta gdje Google planira proširiti svoje standarde reklamiranja. Počevši sa 9. srpnjem, Chrome će kažnjavati stranice koje svojim korisnicima nude prevarantske reklame - gdje god one bile.

Uglavnom, ako sada imate stranicu na kojoj prikazujete reklame, a neke od njih se ne podudaraju sa Googleovim standardima, Chrome će vam blokirati sve reklame na sajtu. Ako želite provjeriti jesu li reklame na vašoj stranici u skladu sa Google standardima, to možete napraviti pomoću alata Ad Experience.

Prema svemu sudeći, Google želi da reklame na internetu budu korisnije i sigurnije za internaute, što je, kako god okrenuli dobra stvar. Učinivši web oglašavanje barem malo podnošljivijim, ovaj potez bi možda Googleu i drugim marketinškim kompanijama mogao donijeti dodatnu zaradu, a svima ostalima korisničko iskustvo bez prevarantskih pop-upova.