DOBRI REZULTATI

DeepSeek im nije prijetnja: OpenAI sad ima 400 milijuna korisnika

21.02.2025 u 11:07

Bionic
Reading

Broj poslovnih korisnika se udvostručio, a broj korisnika modela o3 upetorostručio. Za rast su najzaslužniji korisnici pojedinci

Kako tvrdi Brad Lightcap, glavni operativni direktor OpenAI-ja, ta je tvrtka imala 400 milijuna tjedno aktivnih korisnika u veljači, za 33 posto više u odnosu na 300 milijuna u prosincu.

'Ljudi o tome čuju od usta do usta. Oni vide koliko je to korisno. Vide svoje prijatelje kako to koriste', rekao je Lightcap u razgovoru za CNBC, dodajući kako je potrebno vrijeme da pojedinci pronađu primjere korištenja koji će odjeknuti dalje.

U OpenAI-ju vide kako se to prelijeva na njihovo rastuće poslovanje s tvrtkama. Sada imaju dva milijuna poslovnih korisnika koji plaćaju, što se otprilike udvostručilo od rujna.

Lightcap je istaknuo kako zaposlenici često osobno koriste ChatGPT i sugeriraju implementaciju tvrtkama za koje rade. To je, prema njegovom mišljenju, temelj za dugoročan zdrav rast.

Promet programera također se udvostručio u proteklih šest mjeseci, porastao peterostruko za model o3. Među najvećim klijentima su Uber, Morgan Stanley, Moderna i T-Mobile.

Kao računalstvo u oblaku

Lightcap je to usporedio s pojavom usluga u računalnom oblaku prije dva desetljeća, u čemu je predvodnik bio Amazon Web Service. Korištenje nove tehnologije u poslovne svrhe i tada je kasnilo za privatnom upotrebom.

Uvjeren je kako će umjetna inteligencija krenuti sličnim putem i postati nešto bez čega će svakodnevno poslovanje biti nemoguće.

Što se DeepSeeka tiče, Lightcap je rekao kako novi tržišni suparnik nije promijenio način na koji OpenAI razmišlja o otvorenom računalnom kodu, svojoj karti proizvoda ili planovima za ulaganje. Prema njegovom mišljenju, bura koja se podigla oko kineskog startupa dokaz je koliko je umjetna inteligencija ušla u javnu svijest.

'To bi bilo nezamislivo prije dvije godine. Po tome se vidi koliko su ti modeli moćni i koliko je ljudima doista stalo', istaknuo je. Ponudu za preuzimanje vrijednu 97,4 milijarde američkih dolara, koju je dao Elon Musk, Lightcap je nazvao 'neortodoksnim načinom natjecanja'.