Perpetuum Mobile isporučio je rješenje za e-trgovinu koje po svojoj složenosti može stati uz bok poznatim međunarodnim projektima kao što su Inkhead.com i Giffits.de, tvrde u toj tvrtci
Složeni web shop nastao je kako bi prodajni predstavnici mogli na licu mjesta klijentu odrediti točnu cijenu proizvoda po određenim specifikacijama.
Katalog Klika4 trenutno broji više od 26 tisuća proizvoda u 27 atributa, koji pri odabiru idu do pojedinosti poput težine tkanine za majcu. Unatoč složenosti, rješenje omogućava kupnju u četiri klika mišem.
Riječ je o atributima poput boje robe, materijala, logotipa, pa sve do vrste i težine tkanine ukoliko se radi o odjeći. Fokus je stavljen na cijenu i količinske popuste. Kako bi se izbjegli mogući problemi pri izračunavanju cijene i popusta, pored svake narudžbe kupac može vidjeti točan iznos popusta i mogući dodatni popust.
'Podaci poput slika i karakteristika proizvoda pohranjeni su u back endu kako se ne bi multiplicirali', istakao je Ivo Špigel, član uprave tvrtke Perpetuum Mobile.
Jedna od naprednijih značajki je detaljan izračun troška i vremena dostave kupljenog proizvoda, pri čemu se uzimaju u obzir i državni praznici. Svaki proizvod ima zasebnu fotografiju. Možete ih pronaći tražilicom koja funkcionira po načelu sinonima ili listanjem po unaprijed definiranim temama i industrijama.
'Klik4 nije samo alat online za kupnju promotivnih proizvoda, već i snažno marketinško sredstvo koje nas izdvaja od konkurencije. To je portal na kojem su primijenjene najmodernije tehnike prezentacije proizvoda i usluga, a time i prezentacije same naše tvrtke', rekao je Emir Afgan, predsjednik uprave tvrtke Greenseeker d.o.o., koja je naručila projekt.
Zanima li vas studija slučaja, potražite ju na Perpetuumovim stranicama