Novi veliki coupe iz Ferrarija s V12 motorom koji razvija ‘atmosferskih’ 800 konja posljednji je tvrtkin predstavnik umiruće vrste - automobila koji ne koriste prednabijanje niti su hibridi
Nakon njega Ferrari prelazi na hibride, turbo mu odavno nije nepoznanica, pa će tako nasljednik 812 Superfasta vjerojatno biti hibrid. Ime Superfast vuče korijene sve na putu natrag do kasnih 1950-ih, kada je tako nazvana evolucija Superamerice, ali to ne znači da je tada zvučalo manje smiješno. Automobil će živjeti svoje ime zahvaljujući 800 KS i 718 Nm iz 6,5-litarskog V12 motora - najsnažnijeg motora u povijesti tvrtke. 812 Superfast je zamjena za F12 Berlinettu, a nastavlja tamo gdje je 770 KS snažni F12tdf, model koji je imao Ferrarijev prethodni najsnažniji motor, stao. Ferrari kaže da Superfast ima nov motor koji maksimalnu snagu isporučuje pri 8500 okretaja u minuti i maksimalni okretni moment pri 7000 okretaja u minuti, iako je 80 posto svog okretnog momenta dostupno na samo 3500 okretaja u minuti.
Izlazna snaga motora je omogućena novim sustavom direktnog ubrizgavanja i promjenjive geometrije usisa izvedene iz tehnologije Formule 1. V12 motor dolazi s mjenjačem dvostruke spojke čiji broj brzina još nije obznanjen. Pogonski paket ide do 100 km/h u 2,9 sekundi i do maksimalne brzine veće od 340 kilometara na sat. 812 Superfast će biti prvi Ferrari koji će koristiti električni servo upravljač. Ferrari 812 Superfast će biti dostupan za lansiranje u novoj Rosso Settanta nijansi crvene, koja slavi Ferrarijevu 70. godišnjicu. Najnoviji Ferrari se prvi put pojavljuje idućeg mjeseca na ženevskom salonu automobila.