Hyundai želi da vozila s niskom emisijom ispušnih plinova budu dostupna svima. Kako to izvesti? Pa, jedan put je njihova serija vozila IONIQ, spremna u hibridnim, plug-in ili potpuno električnim izvedbama
Na jednom od najpoznatijih auto-sajmova na svijetu Hyundai je otkrio potpuno novi Ioniq ekološki automobil u tri izdanja. S ponudom potpuno električnog modela, hibridnog modela te plug-in hibridnog modela za jedno vozilo, Hyundai je postao prvi proizvođač na svijetu s ovakvom neobičnom lepezom u ponudi.
Hibridni (HEV) model koristi 1,6-litreni benzinski motor koji razvija 104KS, a za kojeg Hyundai tvrdi da ima najvišu toplinsku učinkovitost na svijetu. Ovaj 'atmosferac' je uparen s električnim motorom koji razvija dodatnih 43KS. Li-ion baterija smještena u vozilu je 'neusporedivo boljih karakteristika' u odnosu na ono što se može naći u Toyotinom Priusu, a jedna od prednosti koja se naglasila u Ženevi je ikorištenje šest-stupanjskog mjenjača brzina uparenog s dvostrukom spojkom. Ni tu se riječima nije štedjelo na konkurenciji (opet je meta bio Prius). 'Novi prijenos je izvrsno uparen s našim hibridnim sustavima. Električni CVT (kao kod Priusa, op.a.) nema nikakvu dinamiku u vožnji', rekli su u Hyundaiju.
Hyundaijev Ioniq je napravljen na potpuno novoj platformi posebno osmišljenoj za smještanje Li-ion baterija u vozilo. Ono što nije otkriveno za Ioniq u potpuno električnom izdanju je domet, no očekuje se da je u rangu onoga što nudi Nissan u modelu Leaf.
Noviteti se u prilagođenoj formi (tvrđi ovjes, primjerice) za EU tržišta očekuju 2017. godine po još nepoznatim cijenama.