Zbog domišljate promidžbene kampanje Facebook i, u nešto manjoj mjeri, Twitter preplavili prijedlozi što bi trebalo završiti na jumbo plakatima
'Želiš nekome reći da ga voliš? Ili mrziš? Nekog zaprositi? Prodaješ golf trojku ili lansiraš novi brand? Trebaš podsjetiti susjedu da ne ostavlja smeće pred vratima? Ili ne pušta r'n'b. Imaš snažno mišljenje o mesožderstvu? Ćirilici? Kako vlada vlada? Sve što si ikad htio reći svima ili samo jednoj osobi, najbolji način za to je jumbo plakat!', stoji na web stranici posvećenoj nesvakidašnjem natječaju koji je mnoge na društvenim mrežama naveo na osmišlavanje vlastitog slogana i uključivanje u natjecanje.
'Rezultati su iznad svih očekivanja. U prva tri dana kampanje imamo preko tri tisuće kreiranih plakata, više od 60 tisuća jedinstvenih korisnika i nebrojen broj glasova, dijeljenja... Čini se kako Hrvati zaista žele da ih se čuje. Statistike pratimo u realnom vremenu, interes ne jenjava - teško je precizirati ali očekujemo još gomile dobrih plakata', rekao je tportalu Vanja Blumenšajn iz agencije Señor, u kojoj je kampanja osmišljena.
Poruka i slogana ima svakojakih: šaljivih, domoljubnih, vjerskih, edukativnih, političkih... U trenutku pripreme ovog teksta po broju glasova je vodio plakat kojim je upućena čestitka Željki Markić na izbornom rezultatu.
Po završetku natječaja bit će odabrano ukupno 150 slogana koji će završiti kao jumbo plakati diljem Lijepe naše. Pola će odabrati stručni žiri (u kojem su, uz Blumenšajna, Ivan Šarić, Mile Kekin, Nik Titanik i Gabriela Klarić iz Outdoor akzenta), a pola javnost na stranici natječaja na web odredištu recitoglasno.com. Žiri je, naglašava Blumenšajn, prilika onima koji ne mogu skupiti veliku glasačku podršku. 'Potrudite se biti što zanimljiviji i osvojite glasove žirija', poručio je.
Što ako publika odabere, primjerice, plakat s pravopisnim greškama? Ili neki koji veliča nacizam/fašizam? 'Čini mi se da će ovaj natječaj zapravo biti vrlo zanimljiv sociološki eksperiment. Ljudima je, izgleda, i u 2015. još jako bitan rat, partizani i ustaše. Srećom, ima i puno kreativnih, pametnih, zanimljivih, ljubavnih...
Pozivam ljude da se okrenu što više tim temama i kreiraju nešto pozitivno što će nam uljepšati i obogatiti da, ne iritirati nas i razdvajati. Što se tiče bilo kakvih promoviranja mržnje situacija je jasna - nula tolerancije, brišemo ih kako nastaju i zasigurno neće pronaći svoje mjesto na pravim plakatima.
Što se pravopisnih grešaka tiče, to je dobro pitanje. Možda one ipak trebaju na plakate - kao upozorenje. Možda posluže u edukativne svrhe', kaže Blumenšajn.
150 odabranih završit će na plakatima. Što će biti s ostalima? 'Po završetku natječaja plakati ostaju kao trajna uspomena jednog medijskog trenutka, a pripremamo još neka iznenađenja za kreatore i glasače. Budite i dalje s nama, tek se zagrijavamo', kaže Blumenšajn.