Boont, tehnološki vođeni hrvatski startup koji svojom modernom digitalnom platformom donosi inovacije na tržište osiguranja, premijerno je predstavio novo osiguranje - prvo koje dobrim vozačima vraća novac. Omogućava individualno profiliranje rizika svakog vozača, nudeći personalizirane cijene koje odražavaju stvarnu razinu rizika, priopćili su idejni začetnici
U vezi s najnovijim inovacijama u autoosiguranju i partnerstvu s Groupama osiguranjem, Žarko Fatović, osnivač Boonta, izjavio je:
'Kao inovativni hrvatski startup, u suradnji s Groupama osiguranjem razvili smo jedinstveno osiguranje na tržištu koje nagrađuje odgovorne vozače povratom novca. Naša misija je povećati sigurnost na cestama poticanjem odgovornog ponašanja vozača. Cilj nam je smanjiti broj prometnih nesreća na cestama i nagraditi odgovorne vozače kao pozitivne primjere drugima. Zato razvijamo inovativne i tehnološki napredne usluge koje korisnicima nude bolje uvjete.
Naše osiguranje koristi najsuvremenije tehnologije za bilježenje vozačkih navika, što nam omogućuje preciznu procjenu rizika i pružanje prilagođenih rješenja. Zahvaljujući partnerstvu s Groupama osiguranjem, u mogućnosti smo ponuditi stabilno i pouzdano osiguranje koje objedinjuje najbolje od tehnologije i tradicionalnog osiguranja, pružajući korisnicima proizvode koji odgovaraju njihovim stvarnim potrebama i vozačkim ponašanju.'
'S ovim jedinstvenim proizvodom, vozači koji pokažu odgovorno ponašanje na cestama mogu ostvariti povrat dijela premije. Na taj način, njihova pažnja i briga za sigurnost u prometu se izravno nagrađuju', navode idejni začetnici.
'U poduzetničkoj i inovativnoj ideji na kojoj se temelji Boont prepoznali smo vrijednosti i ciljeve koje i sami promoviramo: sigurnu vožnju i što veću individualizaciju rizika. S obzirom na to da smo prethodno razvili fleksibilan poslovni model koji je mogao podržati ovakvu suradnju, odlučili smo se za otvaranje suradnje s Boontom te se nadamo kako će njihov poduzetnički pothvat biti uspješan primjer drugima da nastave dalje s inovacijama u ovome području', istaknuo je Marijan Kralj, direktor službe za razvoj portfelja proizvoda u Groupama osiguranju.
'Vrhunska podrška prodajnim mrežama, kako internim tako i vanjskim, nama je od samog početka jedan od strateških prioriteta te smo, u skladu s time, razvili poslovni model i potrebne resurse. Uspješna realizacija podrške ovoj inovativnoj poslovnoj ideji potvrda je da smo već ostvarili značajan iskorak u implementaciji naše poslovne strategije. S obzirom da ovaj poduzetnički iskorak nosi sa sobom i edukativnu komponentu koja potiče razvoj financijske pismenosti u području osiguranja, ekipi iz Boonta želimo puno uspjeha u daljnjem razvoju poslovanja', zaključio je Sanel Volarić, predsjednik Uprave Groupama osiguranja.
Za korištenje je potrebno instalirati besplatnu Boont aplikaciju na svoje pametne telefone. U njoj vozači mogu pratiti svoje vožnje i ostvariti povrat premije vožnjom bez korištenja mobitela, vožnjom koja uključuje prikladnu brzinu i vožnjom u kojoj se izbjegavaju nagla ubrzanja i kočenja.
Na temelju senzora ugrađenih u pametne telefone, Boont aplikacija bilježi ključne parametre vožnje. Ovi podaci služe za ocjenu vozačkog ponašanja na temelju čega se obračunava povrat premije. Boont očekuje da će više od 80 posto vozača koji koriste telematiku ostvariti pravo na povrat dijela premije. Povrat premije se svim klijentima obračunava svakih 12 tjedana te isplaćuje na njihov račun unutar Boont aplikacije.
Što su ocjene vožnje bolje, to je i postotak povrata veći. Po primitku povrata premije na račun unutar Boont aplikacije, klijenti dalje mogu raspolagati s njime po želji, bilo za kupnju druge police ili isplatiti na tekući račun.