Dok igri treba 16 GB da bi se pokrenula, za optimalan i gladak rad trebat će joj čak 32 GB RAM-a
Sonyev Returnal posljednja je PlayStation ekskluziva koja stiže na PC, no dolazi sa prilično žestokim memorijskim zahtjevima. Dok vam za pokretanje igre treba 16 GB RAM-a, za 'optimalno iskustvo igre' službena stranica na Steamu predlaže čak 32 GB.
Kako biste dobili ideju o sirovoj bizarnosti ove situacije, spomenimo da Microsoft Flight Simulator traži 8 GB RAM-a za pokretanje i 16 GB za optimalan rad, dok druge grafički zahtjevne igre poput Cyberpunka 2077 i Red Dead Redemptiona 2 ne traže više od 16 GB RAM-a.
Returnal je roguelike pucačka igra iz trećeg lica koja donosi impresivne vizuale, no i dalje nije jasno zašto naslov traži tako puno memorije za otključavanje svojeg punog potencijala. Ostatak sistemskih zahtjeva prilično su normalni za igru koja stiže s konzole nove generacije. Trebat će vam, naime, minimalno Intel i7-8700 ili AMD Ryzen 7 2700X procesor zajedno sa Nvidia RTX 2070 Super ili AMD RX 6700 XT grafičkom karticom za preporučene performanse.
Procureni video igre (koji više nije dostupan) objašnjava zašto Returnal traži tako puno RAM-a. Kao što je naglasio PC Gamer, video nalaže da će igra podržavati Nvidijin DLSS i AMD-ov FSR, ray-tracing za sjene i refleksije, kao i otključan broj sličica u sekundi.
Mikael Haveri, direktor brenda u firmi iza igre, Housemarqueu, firmi iza Returnala nalaže da će 'PC verzija igre imati nekolicinu prednosti koje pruža PC računalo kako bi sve radilo brzo i fluidno'.
Čak i ako Returnal podržava ray-tracing i povećavanje rezolucije, to ne objašnjava zbog čega Sony prepotuča 32 GB RAM-a za optimalan rad. Spider-Man Miles Morales i Spider-Man Remastered podržavaju DLSS, no samo najzahtjevnije postavke od PC-ja traže 32 GB RAM-a. Svi igrači, piše Verge, inače mogu komforno igrati igru uz 16 GB RAM-a.