Ove godine južna Europa bila je najbrže rastuća Revolutova regija. Sa šefom razvoja tvrtke razgovarali smo o tome što donosi budućnost i kakvi su im planovi za Hrvatsku u 2025. godini
Revolut je nedavno objavio da je dosegao brojku od pola milijuna korisnika u Hrvatskoj.
'Oduševljeni smo, pogotovo imajući u vidu da je sve to organski rast. Vidimo velik interes za digitalno bankarstvo u Hrvatskoj', rekao je tportalu Ignacio Zunzunegui, Revolutov šef razvoja za južnu Europu.
Južna Europa bila je najbrže rastuća Revolutova regija u 2024. godini, s više od četiri milijuna novih korisnika. Uz Hrvatsku, u toj su regiji Cipar, Grčka, Italija, Malta, Portugal, Slovenija i Španjolska.
'Pokazalo se da klijenti u toj regiji imaju snažan apetit za izvornim iskustvom digitalnog bankarstva, što se pretvorilo u sedam posto rasta temeljem usmene predaje i preporuke.
Unatoč brzom rastu, naša prosječna penetracija na tržištu je samo 12 posto, tako da još ima puno prostora za rast. Cilj je postati jedan od tri najbolja financijska subjekta na svakom od tržišta', naglasio je Zunzunegui.
20.000 eSIM paketa
Hrvati su, dodao je, prigrlili Revolut ne samo kao putnu karticu, već i kao svakodnevni financijski alat, pri čemu se tri od četiri kartična plaćanja obavljaju lokalno.
Najviše su korištene usluge poput svakodnevnih plaćanja, doznaka, mjenjačnice, peer to peer slanja novca i podjele računa, kupnje putem weba jednokratnim karticama te ulaganja.
I uvođenje usluge eSIM-a u Hrvatskoj je, prema njegovoj ocjeni, dobro prošlo. 'Zabilježili smo gotovo 20.000 korištenih podatkovnih paketa od lansiranja u ožujku, naročito među čestim putnicima. Vjerujem da će ova usluga postati sve popularnija kako sve više ljudi bude prepoznavalo njezinu pogodnost i fleksibilnost', prognozirao je.
Revolut AI, ETF-ovi...
Zunzunegui u godini pred nama planira povećati korisničku bazu u Lijepoj Našoj za najmanje 150.000 ljudi. Svjestan je toga da nije lako uvjeriti korisnike na prijelaz s tradicionalnih na posve digitalnu banku.
'Povjerenje i inertnost igraju veliku ulogu, posebno u starijoj demografiji. Mnogi korisnici za sada još vide Revolut kao sekundarnu ili komplementarnu opciju. I to je u redu jer razvijamo naš portfelj proizvoda i dokazujemo svoju pouzdanost. Naš jasan cilj je nastaviti graditi prisutnost na tržištu i ponuditi još uzbudljivije proizvode u bankarstvu i šire', istaknuo je Zunzunegui.
Vizija kao motiv za promjenu
Prije Revoluta, Zunzunegui je radio za AliExpress, Glovo i Heineken. Na prijelaz u svijet financija odlučio se zbog vizije promjene načina na koji ljudi upravljaju svojim novcem.
'Pridruživanje Revolutu bila je prilika da postanem dio tvrtke koja ima dubok i trajan utjecaj na živote ljudi, koja postavlja trendove, mjerilo za ostale. Revolutov tempo inovacija, pristup usmjeren na kupca jako se razlikuje od bilo koje vrste poslovanja.
Iako je to velika tvrtka, još uvijek posluje s mentalitetom startupa, što znači da su odluke brze, prostor za utjecaj ogroman, a tim je duboko strastven prema izgradnji budućnosti financija', rekao je Zunzunegui.
Stiže Revolut AI
Među novitetima koje možemo očekivati u 2025. izdvojio je Revolut AI - financijski digitalni pomoćnik koji će se prilagoditi potrebama i preferencijama korisnika u aplikaciji, usmjeravajući ih prema pametnijim novčanim navikama, poboljšanom donošenju financijskih odluka i pojednostavljenoj administraciji.
'Također radimo na dodavanju novih alata za ulaganje i nove klase imovine. Uskoro ćemo pokrenuti ETF investicijske planove s nultom provizijom, čineći ulaganje još dostupnijim široj publici u Hrvatskoj i diljem Europe', najavio je.
Možemo očekivati i nove proizvode i usluge poslovnog bankarstva, kao i porast Revolut Businessa. 'Vidimo snažnu potražnju malih i srednjih tvrtki, obično onih s međunarodnim potrebama, ali sve više i većih organizacija', ustvrdio je Zunzunegui.