Japanski proizvođač inspiriran je uspjehom PlayStation VR-a te planira napredak u tom polju. Otkrio je planove za niz gadgeta i sadržaja koji u fokusu imaju virtualnost
Nakon donekle neizvjesne 2016 Sony napokon može odahnuti. Njihova serija smartfona Xperia Z uspješno je zamijenjena Xperijom X, čemu možemo svjedočiti kroz uređaje Xperia XA, XA Utra, X Performance, Xperia X, X Compact, XZ, XA1, i na posljetku XZ Premium. Ovo, međutim, nije Sonyjev konačni cilj. Kompanija gleda deset godina u budućnost i kao takva predviđa kraj ere smartfona.
Riječ je o viziji koju Sony gaji već dulje vrijeme te koja uključuje virtualnu stvarnost kao jedan od najistaknutijih medija futurističkog svijeta gadgeta. Kod većine uređaja koje koristimo danas i koji se povezuju na internet, većina njih komunicira putem smartfona, a Sony predviđa da će se taj posrednički sustav zamijeniti nečim puno elegantnijim i virtualnijim.
Ono čemu se možemo veseliti (ili se bojati) je svijet u kojem uređaji i tehnologija rade na virtualnoj razini. Početak pripreme za budućnost Sony je predstavio prošle godine izbacivanjem seta za virtualnu stvarnost PlayStation VR koji je popularnoj konzoli PlayStation 4 omogućio ulazak u eru virtualne stvarnosti.
Predsjednik Sonyja Kazuo Hirai rekao je da tvrtka ne planira osvajati tržište mobilnih telefona već sljedeće korake. PlayStation VR je samo jedan od uređaja za virtualnu stvarnost koje priprema Sony. Po njegovim riječima, 'nakon što uspiju uspostaviti VR kao veliku platformu za zabavu, prvo igrama, a onda drugim sadržajima, izvrsno je to što ljudi imaju PlayStation 4 koji je njihova jaka startna platforma'.
Sony ima dosta jaku prednost pred drugim proizvođačima sadržaja zato što 'već ima nekoliko partnera i biznis grupa koje rade na profesionalnim kamerama za stvaranje sadržaja za virtualnu stvarnost'. Sony također ima Sony Pictures i Sony Music koji mogu doprinijeti ovom planu.
Trenutačno barem, osim PlayStationa VR, ne postoji nijedan drugi komercijalno dostupan komad eksperimentalnog hardvera iz Sonyjeve radionice. Očigledno je da igra jako pažljivu igru koja bi im dugoročno mogla uštedjeti veliku količinu novca.