Matična tvrtka Tinder aplikacije za upoznavanje Match Group najavila je pokretanje novog 'vrhunskog', odnosno 'high-end' članstva kasnije ove jeseni, a uz to i osvježenje proizvoda, ne bi li zadovoljila apetite generacije Z, koja čini naveći dio njihovih korisnika. Generacija Z, kako tvrtka smatra, pristupa spojevima s drugačijom perspektivom u usporedbi s milenijalcima, dajući prioritet 0inkluzivnosti, autentičnosti i tražeći veću dimenzionalnost u vezama'
'Osim osvježenja proizvoda, Tinder je na dobrom putu da početkom jeseni lansira svoje 'high-end' članstvo', kažu u tvrtki. Očekuju da će početna cijena biti znatno viša od trenutne ponude Tindera zbog, kako su naveli, 'značajnih novih pogodnosti koje će članovi dobiti, kao i zbog ograničene dostupnosti'.
Konkretni detalji o dodatnim mogućnostima 'high-end' članstva zasad nisu poznati pa je tvrtka tajanstvena oko najavljivanih noviteta.
Ranije ove godine novo članstvo potvrdio je Tinderov CPO Mark Van Ryswyk, koji je tada ponudu od 500 dolara mjesečno nazvao 'Tinder Vault' u intervjuu za Fast Company.
On smatra da doista postoji tržište za spojeve koje je spremno platiti za kvalitetne spojeve i iskustva koja ih vode u nove veze. No, naznačio je da će se proizvod oslanjati na tehnologiju, a ne na ljude koji bi to zlonamjerno koristili.
Osvježenje proizvoda koje je Match Group najavila za drugu polovicu godine uključivat će značajke kao što su upute, kvizovi i pokretači razgovora, uz upute kako iskoristiti umjetnu inteligenciju.
'Dok će temeljna značajka 'svajpanje', odnosno listanje ostati središnja u Tinder iskustvu, promjene bi aplikaciju trebale učiniti dinamičnijom i privlačnijom', navodi se u Tinderovom pismu dioničarima. 'Očekujemo da će ove značajke početi izlaziti na odabrana tržišta kasnije ovog mjeseca', najavili su.
U tromjesečju je Match Group ostvario prihod od 830 milijuna dolara, što je četiri posto više u odnosu na prethodnu godinu, i predviđa prihod od 875-885 milijuna dolara za sljedeće tromjesečje, navodeći Tinderov povratak rastu. Očekivalo se da će tvrtka prijaviti prihod od 811,4 milijuna dolara, navodi FactSet.
Tinder je bio odgovoran za 475 milijuna dolara izravnih prihoda u drugom tromjesečju, šest više u odnosu na prethodnu godinu, što tvrtka pripisuje svojoj strateškoj odluci da prvu polovicu godine usredotoči na optimizacije i novu marketinšku kampanju 'Počinje sa svajpom' što prevedeno znači 'ubrzanje prihoda i poboljšani rast korisnika', rečeno je u tvrtki.
Kampanja je pomogla kod prijava novih korisnika i vraćanju onih koji više nisu bili aktivni na Tinderu. Tvrtka je također spomenula nove optimizacije cijena u SAD-u uvedene krajem prvog tromjesečja i povećanje od popularnih paketa tjedne pretplate kao pomoć u rastu Tindera.
Loša strana optimizacije cijena na Tinderu bio je pad pretplatnika od četiri posto u odnosu na prethodnu godinu na 10,5 milijuna, kako su se konverzije smanjivale. Broj pretplatnika grupe Match ukupno se smanjio za pet posto u odnosu na prethodnu godinu na 15,6 milijuna.