Najnoviji razgovor s autorima dodiruje se utjecaja Dark Soulsa i Enden Ringa na kompaniju nakon izlaska Armored Corea 5
Kreatori Elden Ringa, FromSoftware, razotkrili su dodatne detalje nadolazeće igre Amored Core 6: Fires of Rubicon. U intervjuu sa Taipei Games Showa 2023. producent Yasunori Ogura govorio je o tome kako su uspješni naslovi poput Dark Soulsa i Elden Ringa utjecali na kompaniju.
Ogura često naglašava kako će Armored Core 6 biti igra s robotima fokusirana na modularnost, uvjerivši fanove da će i dalje dobiti izazovan naslov kakvog su očekivali od FromSoftwarea. Radi se o riječima sličnih onih direktora firme Hidetake Miyazakija.
Ogura se dotakao i tema poput olakšavanja koncepata za nove pridošlice u žanr, igrinu priču i balansiranje podesivosti borbenih robota s agresivnim i dinamičnim stilom borbe. Priča Armored Corea 6 bit će napravljena samo za jednog igrača, dok će mogućnost igranja protiv drugih biti dostupna u planiranim 'arenama', piše PC Gamer.
Desetljeće nakon izlaska Armored Corea bilo je vrlo veliko za FromSoftware. Najveća promjena stigla je u obliku 'slobode pri investiranju u igrin razvoj i resurse'. Drugim riječima, sve je lakše kad imate više novca. Ogura se usredotočio na načine na koje će podešavanje mechova utjecati na njihovo ponašanje u borbi, kao i kontrole.
'Odlučili smo iskoristiti prednosti dosadašnjeg iskustva s postojećim igrama i uspostavljanja igračke slobode, odnosno stvari kojima se može utjecati na kontrolu i uređivanje postavki vozila - svari koje sjede u samoj srži serijala. Kad igrate igru vidjet ćete kako mijenjanje dielova utječe na akciju. Akcija i podešavanje robota imaju svojevrsnu simbiozu te smatram da je to dosta važna stvar' rekao je.
Ogura je kasnije u intervjuu naglasio da će uređivanje Mechova biti puno dublje, ali i pristupačnije. 'Riječ je o elementu igre koji ima naveću dubinu te je za mnoge igrače zapravo najbolji dio. Ako ste početnik, sve će vam izgledati jako detaljno i složeno. Ovaj smo put poduzeli niz mjera kojima ćemo sastavljanje i podešavanje učiniti logičnijim i intuitivnijim.' Na pitanje koja će oružja biti dostupna, Ogura je spomenuo da u foršpanu već postoji hrpa skrivenih detalja.
Što se same akcije tiče Ogura je naglasio da zbog mechova 'igrač i protivnik imaju dinamičnu prirodu kretanja, a borba se brzo prebacuje iz dalekometne u onu blisku i obratno'. Velika većina igara iz serijala Armored Core su zasebni nastavci, što znači da za igranje najnovijeg Armored Corea igrači neće morati proigrati prijašnje - za uživanje u priči nije nužno predznanje'.
Cijeli intervju možete pogledati ovdje.