Google Ventures, investicijski ogranak diva iz Mountain Viewa, godinu će završiti s 2,4 milijarde dolara ulaganja. Gdje je završio sav taj novac?
Od Ubera do Mediuma, Product Hunta do TuneIna, Google je putem svoje tvrtke za investicije od njenog osnivanja 2009. godine financirao ili preuzeo na stotine digitalnih brendova.
Ove su godine, prema podacima Crunchbasea, imali 55 ulaganja. Neke od tih investicija bile su prve, poput Lost My Name, dok su u neke uložili dodatna sredstva, kao što je bio slučaj s Mediumom i Slackom.
Sudeći prema njihovom godišnjem pregledu, najviše su ulagali u startupove koji se bave znanošću o životu i zdravljem (31 posto). Među istaknutijim je bilo povećanje financijske podrške za burger bez mesa. Očekuje se kako će u taj segment uložiti daljnjih milijardu dolara tijekom idućih pet godina.
Idući na popisu su proizvodi široke potrošnje (24 posto). Slijede poslovne platforme (23 posto) te startupovi posvećeni podacima i umjetnoj inteligenciji (13 posto). Među zapaženijim segmentima su i usluge namijenjene potrošačima (poput dostave cvijeća na zahtjev Bloom i luksuznog kluba za odmor Secret Escapes).
Fond je puno uložio, ali očito je kako očekuje početak povrata investicije - primjerice, tvrtke iz svog portfelja potiče na izlistavanje na burzama kapitala. Iako je već počeo smanjivati prisutnost u Europi (i to usprkos tome što je tek počeo djelovati na Starom kontinentu tijekom prošle godine), za očekivati je kako će nastaviti potiho kupovati web.
Više:Next Web