Steam, premda ne obeshrabruje korištenje umjetne inteligencije, uvodi oštrije mjere za proizvode razvijene softverom treniranom na radovima s autorskim pravima
Nakon nekoliko izvještaja prema kojima Valve, kompanija iza online dućana Steam, odbija objavljivati igre s umjetničkim i drugim sadržajem generiranim umjetnom inteligencijom, došle su prve reakcije iz firme.
U izjavi koju je podijelila s IGN-om, glasnogovornica Valvea Kaci Aitchison Boyle rekla je da tvrtka ne pokušava 'obeshrabriti korištenje umjetne inteligencije na Steamu.' Aitchison Boyle je zabunu pripisala Valveu koji nastoji dokučiti kako integriati ovjeru naslova rađenih ovom tehnologijom u skladu s trenutnim zakonom o autorskim pravima, piše Engadget.
'Naš je prioritet, kao i uvijek, pokušati isporučiti što više naslova koje dobijemo', rekla je Aitchison Boyle. 'Pozdravljamo i potičemo inovacije i jasno nam je da AI tehnologija ima potencijal stvoriti nova i uzbudljiva iskustva u igrama. Iako programeri mogu koristiti ove AI tehnologije s odgovarajućim komercijalnim licencama, ne smiju kršiti postojeća autorska prava.'
Aitchison Boyle nadodaje kako je Valve vraćao novac za prijavu onima koji su se ogriješili o trenutna pravila tvrtke zbog upotrebe sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom. Nije iznenađujuće vidjeti da Valve pokušava prednjačiti u onome što brzo postaje jedno od najtežih pitanja u tehnologiji. Već smo vidjeli kako generativna umjetna inteligencija stvara glavobolje glazbenoj industriji.
U travnju su, na primjer, streaming servisi poput Spotifyja i YouTubea proveli veći dio tjedna odgovarajući na zahtjeva za autorska prava Universal Music Groupa nakon što je netko na njihove platforme prenio viralnu Drakeovu pjesmu generiranu umjetnom inteligencijom.