Viber uvodi Business Inbox i Poslovni račun kako bi poboljšao korisničko iskustvo i povećao vidljivost brendova
Viber najavljuje dva lansiranja značajki Business Inbox i pretraživi Poslovni račun, s ciljem postupnog pretvaranja Vibera u superaplikaciju.
Prema istraživanjima, 71 % potrošača očekuje od tvrtki personaliziranu interakciju, a 82 % tvrtki planira implementirati strategiju s ciljem isporuke bolje vrijednosti kupcima. Imajući na umu i potrošače i tvrtke, Viberova ažuriranja predstavljaju korak prema pružanju 'kvalitetnijeg korisničkog iskustva i angažmana brendova'.
Business Inbox je namjenski prostor za interakciju između brendova i korisnika kojem se može pristupiti izravno iz chat-zaslona. Značajka omogućuje da se sve poruke poslane sa službenih računa brendova pohrane i organiziraju u jednu mapu (kao što su obavijesti banaka, potvrde narudžbi od dostavnih službi, posebna ponuda iz trgovine, itd.).
Business Inbox aktivirat će se nakon što korisnik primi prvu poslovnu poruku. Korisnicima koji su u prošlosti komunicirali s tvrtkama, svi razgovori će automatski biti prebačeni u Business Inbox odmah nakon lansiranja značajke. Nakon što se Business Inbox mapa otvori na popisu Razgovora (Chats), sve poslovne poruke će automatski biti preusmjerene tamo. Business Inbox omogućit će korisnicima da prilagode svoje iskustvo na Viberu i organiziraju interakcije s brendovima na način koji im najviše odgovara:
- prikvače razgovor s određenim brendom na vrh Business Inboxa;
- premjeste bilo koji brend iz Business Inboxa na glavni zaslon za razgovore;
- prikvače bilo koji razgovor s brendom na vrh glavnog zaslona za razgovore.
Istovremeno, najnovije informacije od strane brendova moći će se lakše pronaći: mapa će prema zadanim postavkama biti prikvačena na vrh zaslona Razgovori (Chats), a poslovne poruke neće se miješati s privatnim razgovorima.
Poslovni račun nodi razne načine interakcije s brendovima - poslovne informacije, usluge i chatovi na Viberu pod jednim pretraživim poslovnim subjektom:
- Korisnici mogu pretraživati račune (tvrtke) proaktivnim upisivanjem naziva tvrtke u Viberovu glavnu traku za pretraživanje.
- Korisnici koji uđu u Poslovni račun vidjet će naziv brenda, logo, verifikacijski bedž, opis, podatke za kontakt i kanale komunikacije dostupne na Viberu. Račun se također može proslijediti drugim osobama.
- Brendovi će moći dodati do tri adrese, internetsku stranicu, telefonski broj i opis do 1000 znakova kako bi bili sigurni da su korisnici dostupne sve bitne informacije.
Viber će nastaviti širiti mogućnosti Poslovnih računa nakon lansiranja, dodavajućii više komunikacijskih kanala, više usluga pod jednim računom i proširene značajke uključujući lokaciju, pozivanje tvrtke i tako dalje.
Dvije značajke dostupne su od 23. siječnja 2023.