Gost emisije 'Nedjeljom u dva' bio je jedan od autora kurikuluma zdravstvenog odgoja, sociolog Aleksandar Štulhofer. Govorio je o tome zašto osnovnoškolci trebaju biti educirani o masturbaciji i pornografiji, što će srednjoškolci učiti o homoseksualnosti te može li se s Crkvom oko ovih pitanja pronaći zajednički jezik
'Posao još nije gotov. Ljudi bi trebali prvo pročitati kurikulum da bi o njemu mogli govoriti', kazao je sociolog Aleksandar Štulhofer gostujući u HRT-ovoj emisiji 'Nedjeljom u dva'.
Štulhofer je kazao kako nije očekivao ovako žestoku reakciju Crkve na uvođenje zdravstvenog odgoja. Ustvrdio je da letak koji se dijelio u Konzumu, Tisku i u Crkvama vrvi neistinama. Smatra da bi ljudi trebali pročitati kurikulum prije nego što počnu govoriti o njemu. Na četiri upita koja je crkva poslala ministru Željku Jovanoviću, ministar se oglušio. Štulhofer je kazao da bi on, da je na mjestu ministra, razgovarao s crkvom 'prvenstveno zbog moći koju ona ima'.
Štulhofer smatra da je bitno doista uključiti roditelje u cijelu ovu priču oko zdravstvenog odgoja. Onda tek može započeti dijalog.
'Roditelji, a ne njihovi predstavnici, pročitati kurikulum, trebaju doći profesorima u školu te razgovarati s drugim roditeljima o tome što će njihova djeca učiti. Tada mogu i imaju pravo izraziti svoje mišljenje i prijedloge određenih rješenja. Tada bi to bio dijalog', kazao je Štulhofer.
'Rasprava se prvenstveno vodi među stručnjacima. Iako formalno ne postoji seksualna edukacija, neformalno je ona prisutna kroz medije', kazao je Štulhofer koji je naglasio da samo informiranje ne mijenja ponašanje.
'Zdravstveni odgoj ne služi samo informiranju, već i stjecanju samopouzdanja, razvoju kritičkog mišljenja i komunikacijskih vještina', pojasnio je sociolog Štulhofer.
'Zdravstveni odgoj je način da se odgoje budući odgajatelji svoje djece, budući roditelji. Takvi će ljudi imati hrabrosti razgovarati o seksu s djecom jer će imati znanje i shvaćat će koliko je to važno', naglasio je Štulhofer.
Na pitanje hoće li nastava o spolnom odgoju nagnati djecu na seksualnu aktivnost i koje su posljedice spolnog odgoja, Štulhofer je odgovorio da postoje dva tipa posljedica: prvi je da će djeca znati više, ali to neće imati nikakvog efekta na njihovo ponašanje, a drugi je pozitivan učinak, odnosno, nešto odgovornije seksualno ponašanje.
Poznati sociolog dodao je da je GROZD-ov program odličan u svim modulima osim onima o seksualnosti. To je tzv. apstinencijski program, odnosno odgađanje seksualnih odnosa do braka, za koji Štulhofer smatra da nema utjecaja na seksualno ponašanje pojedinca.