Iako neke europske i azijske zemlje omogućuju sustavima za nadzor kamerama da zamijene tradicionalna ogledala, američka i kanadska sigurnosna pravila zahtijevaju da vozila imaju unutarnje ogledalo, kao i vanjsko ogledalo na strani vozača
Za Aston Martin, bočna ogledala budućnosti mogla bi biti kombinacija stare i nove tehnologije. Britanski proizvođač super-sportskih automobila, zajedno s dobavljačem ogledala Gentex Corp., razvio je sustav koji kombinira aspekte tradicionalnih bočnih ogledala s novim sustavima kamera za nadzor.
Suradnja Aston Martina i Gentexa, instalirana na prototipu DBS Superleggera, koristi tri kamere - po jednu u svakom vanjskom bočnom ogledalu i jednu koja je postavljena na krov. Slike s kamera prikazuju se u višestrukim prikazima na zaslonu unutar vozila na kojem se vidi unatrag.
Kako bi maksimizirao pogled koji dolazi s kamera, proizvođač automobila povećao je veličinu ogledala na bočnim retrovizorima. Ipak, ukupna veličina retrovizora manja je od onih na DB11, rekao je Daryl Wiseman, voditelj inženjeringa karoserije u Aston Martinu. Ova postavka je prototip.
'Možemo ga uzeti i staviti u odgovarajuće vozilo u određenom trenutku u budućnosti', rekao je.
Iako neke europske i azijske zemlje omogućuju sustavima za nadzor kamerama da zamijene tradicionalna ogledala, američka i kanadska sigurnosna pravila zahtijevaju da vozila imaju unutarnje ogledalo, kao i vanjsko ogledalo na strani vozača.
Wiseman je rekao da je proizvođač automobila razvio sustav kako bi bio pravno usklađen na globalnoj razini.
'Vjerujemo da je ovo put kojim ćemo ići prema naprijed dok na Aston Martinu još postoje ogledala', rekao je Wiseman. Vjerujemo da će to tako izgledati.'