Obje verzije BMW-a 330e, limuzina i karavan, sada se mogu koristiti sa xDrive pogonom na sva četiri kotača kao alternativa uobičajenom pogonu na stražnje kotače
BMW je svoju Seriju 3 nakon sedan izvedbe proširio i s karavanskom Touring verzijom plug-in hibrid 330e. Dostupan za naručivanje od ovoga ljeta, 330e Touring koristi isti benzinsko-električni pogonski sklop kao i limuzina, koji kombinira 2,0-litreni četverocilindrični benzinski motor s BMW TwinPower Turbo tehnologijom i snagom od 184 KS (135 kW) zajedno s električnim motorom integriranim u 8-stupanjski prijenos Steptronic koji stvara vršnu snagu od 83 kW (113 KS). Izlazna snaga sustava od 252 KS (185 kW) generirana iz dva pogona može se povećati za dodatnih 40 KS (30 kW) do 10 sekundi pod posebno velikim opterećenjima. Ovaj standardni XtraBoost dostupan je u načinu rada SPORT, koji se može aktivirati s 'driving experience' prekidačem. Povećava snagu sustava do 292 KS (215 kW), održavajući na ovom modelu svojstva sportskog karaktera tako tipična za BMW Serije 3. Maksimalni okretni moment priključnog (plug-in) hibridnog pogona u novom BMW 330e Touring je 420 Nm.
XtraBoost je dostupan i tijekom manevara i nakon prebacivanja preklopke za odabir stupnja prijenosa u položaj M / S. Sportske karakteristike novog BMW-a 330e Touring dodatno su naglašene prilagodbom zvučnog pogona specifičnog za model, izravnom, ali preciznom krivuljom papučice gasa i specifičnim programom promjene stupnja prijenosa, kao dio 8-stupanjskog mjenjača Steptronic koji uključuje kočnice prijenosa.
Oslanjajući se na svoja dva pogonska agregata, novi BMW 330e Touring ubrzava od nule do 100 km/h u 6,1 sekundi (privremena vrijednost). Njegova najveća brzina je 220 km/h (privremena brojka). U hibridnom načinu rada, novi BMW 330e Limuzina može postići brzinu do 110 km/h kada radi samo na električnu energiju - drugim riječima lokalno bez emisija. Motor s unutarnjim izgaranjem uključuje se samo pri većim brzinama ili kada postoje posebno visoki zahtjevi za opterećenje. Kada se električni način rada aktivira gumbom eDrive, vozilo može postići čak i do 140 km/h, koristeći samo svoj eDrive. Zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji ćelija, litij-ionska visokonaponska baterija u novom BMW 330e Touring ima raspon snage od 65 kilometara (privremena brojka).
Obje verzije 330e sada se mogu koristiti s pogonom na sva četiri kotača kao alternativa uobičajenom pogonu na stražnje kotače. Modeli xDrive mogu odrediti koliko snage poslati na svaku osovinu, ovisno o situaciji u vožnji. Novi BMW 330e xDrive Limuzina ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi, dostižući maksimalnu brzinu od 224 km/h (privremene brojke). Novi BMW 330e xDrive Touring ubrzava do 100 km/h za 6,2 sekundi uz maksimalnu brzinu od 214 km/h (privremene brojke). S rasponom električne energije od 58 kilometara (privremena brojka ) za Limuzinu i 55 kilometara (privremena brojka ) za model Touring, hibridne inačice s pogonom na sve kotače novog BMW-a Serije 3 nude i idealne uvjete koristeći električnu energiju u svakodnevnoj vožnji, poput putovanja na posao ili vožnje u gradskim granicama.
Plug-in hibridni modeli Serije 3 duguju svoj dugi električni domet najnovijim napretkom tehnologije baterijskih ćelija. Njihove litij-ionske baterije, dizajnirane posebno za svaki model i proizvedene u BMW grupi, imaju brzi sadržaj energije od 12,0 kWh i kapacitet od 34 Ah. U odnosu na svoju veličinu i težinu, visokonaponska baterija ugrađena u trenutnu generaciju daje posebno široku opskrbu energijom. Baterijske ćelije proizvedene u skladu sa specifikacijama BMW grupe imaju izuzetno visok kapacitet pohrane. Električna energija pohranjena u visokonaponskoj bateriji također se koristi za opskrbu električnim sustavom vozila. To znači da generator koji pokreće motor s unutarnjim izgaranjem više nije potreban, čime se dodatno povećava učinkovitost sustava u cjelini. Spremnik goriva od 40 litara benzina osigurava ukupni domet pogodan za putovanja na duge udaljenosti, ističući mogućnosti plug-in hibridnih modela kao vozila za putovanja.
Visokonaponska baterija se puni na posebno učinkovit način tijekom vožnje pomoću obnavljanja energije kočnice. Dalje, može se puniti u uobičajenim utičnicama za kućanstvo pomoću standardnog kabela za punjenje. Pomoću ove metode potpuno ispražnjena baterija može apsorbirati 80 posto svog ukupnog kapaciteta u roku od 4,2 sata. 5,7 sati je procijenjeno razdoblje potrebno za 100-postotnu dopunu. S BMW i Wallboxom, ove se operacije punjenja mogu okončati za 2,4 odnosno 3,4 sata. Utičnica za punjenje nalazi se ispod zasebnog poklopca na prednjoj lijevoj bočnoj ploči automobila.
POTROŠNJA I EMISIJA CO2
- BMW 330e Limuzina (potrošnja goriva u kombinaciji: 1,7 - 1,6 l / 100 km; kombinirana potrošnja energije: 15,0 - 14,8 kWh / 100 km; kombinirana emisija CO2: 38 - 36 g / km)
- BMW 330e Touring (kombinirana potrošnja goriva: od 1,7 l / 100 km; kombinirana potrošnja energije: od 15,7 kWh / 100 km; kombinirana emisija CO2: od 39 g / km, privremene brojke)
- BMW 330e xDrive Limuzina (kombinirana potrošnja goriva: od 1,8 l / 100 km; kombinirana potrošnja energije: od 16,7 kWh / 100 km; kombinirana emisija CO2: od 42 g / km, privremene brojke)
- BMW 330e xDrive Touring (kombinirana potrošnja goriva: od 2,0 l / 100 km; kombinirana potrošnja energije: od 17,8 kWh / 100 km; kombinirana emisija CO2: od 46 g / km, privremene brojke)
BMW tvrdi da baterija postavljena ispod poda prtljažnika samo malo smanjuje prostor za prtljažnik, a 330e Touring nudi 1420 litara prostora s preklopljenim stražnjim sjedalima.
Standardna oprema 330e Touring uključuje predkondicioniranje, pomoć pri parkiranju, kontrolu glasom, satelitsku navigaciju i kompatibilnost s pametnim telefonima. Opcijski M Sport paket donosi prilagodljivi sportski ovjes, promjenjive postavke upravljača i poboljšane kočnice.
Cijene za 330e Touring i nove xDrive modele još nisu precizirane.