Proizvođači automobila nerijetko nam raspale maštu konceptima, no dok predmet želja dođe do serijske proizvodnje, malo je reći, izgubi svu atraktivnost i draž koje su ga učinile zvijezdom. Srećom, ovo se nije dogodilo u slučaju BMW-ovog najluksuznijeg kupea - novopredstavljene serije 8
Proizvođači automobila nerijetko nam raspale maštu konceptima, no dok predmet želja dođe do serijske proizvodnje, malo je reći, izgubi svu atraktivnost i draž koje su ga učinile zvijezdom. Srećom, ovo se nije dogodilo u slučaju BMW-ovog najluksuznijeg kupea - novopredstavljene serije 8
Nakon dvadeset godina, BMW je vratio ovu numeričku oznaku u uporabu, a iako će zlobnici reći kako je nova osmica tek ljepše upakirana šestica, poprilično smo sigurni da će ovaj atraktivni automobil malo koga razočarati.
Za početak, 4.843 mm dugački kupe izgleda fenomenalno, a BMW ga je opremio i poprilično potentnim motorima.
Kad krene u prodaju u studenom serija 8 nudit će se s 530 KS snažnim, 4.4-litrenim V8 benzincem i, pomalo iznenađujuće - 320 KS snažnim trolitrenim šesterocilindričnim turbodizelašem.
Oba modela snagu na sva četiri kotača preusmjeravaju putem osmerobrzinskog automatskog mjenjača i integralnog pogona xDrive. Snažniji model do stotke sprinta za 3,7 sekundi, dok je dizelašu za isti zadatak potrebno 4,9 sekundi. Maksimalna brzina oba modela elektronski je ograničena na 250 km/h. BMW još nije definirao cijenu, no poznato je da ćemo u dogledno vrijeme dočekati i najžešću izvedbu M8.