Proizvođači automobila skloni su reklamama zabavnog karaktera. Osim što ovakvi promotivni video zapisi duže zadrže pažnju ciljane publike, velike su šanse i da postanu viralni hit na društvenim mrežama
Volkswagen je očito imao ovakve namjere s reklamom za novi Polo, međutim proces je zapeo već na prvom koraku u Velikoj Britaniji.
Agencija za oglašivačke standarde - ASA, zabranila je prikazivanje reklame uz objašnjenje da ista potiče ‘neodgovorno upravljanje motornim vozilom’.
U Volkswagenu su se žalili na ovu odluku. Nijemci tvrde kako je smisao reklame promicanje sigurne i odgovorne vožnje, kao i isticanje naprednih sigurnosnih sustava automobila koji vozačima mogu pomoći da izbjegnu pojedine opasne situacije u prometu.
Sama reklama na duhovit način prikazuje odrastanje veoma aktivnog, pomalo šlampavog dječaka i njegovog brižnog oca.
Kroz godine dječak doživljava brojne nezgode na kojekakvim prijevoznim sredstvima, a okolnosti se mijenjaju tek nakon što sjedne za upravljač Pola koji mu već u prvoj vožnji pomaže izbjeći dvije nezgodne situacije zahvaljujući aktivnim sigurnosnim sustavima za pomoć u vožnji.
Ostaje za vidjeti kako će ASA reagirati na Volkswagenovu žalbu.