Ova nova verzija, koja kombinira novi električni motor od 115 kW (156 KS) s novom baterijom od 54 kWh s poboljšanom gustoćom energije, nudi poboljšani užitak u vožnji i produženi domet do 420 km u WLTP ciklusu
Citroën je dopunio gamu modela ë-C4 i ë-C4 X snažnijim elektromotorom i baterijom većeg kapaciteta, pa sada imaju veći domet. Usvajanjem nove kombinacije elektromotora i baterije na ova dva modela, Citroën je jedina mainstream marka koja nudi dva električna vozila u C segmentu.
Citroën ë-C4 i ë-C4 X s novim pogonskim sklopom visokih performansi sada mogu postići do 420 km, prema WLTP ciklusu. Ovo povećanje u rasponu od gotovo 17 posto u usporedbi s prvom generacijom temelji se na kombinaciji nove napredne kemijske baterije od 54 kWh i novog učinkovitijeg i snažnijeg motora koji razvija 115 kW (156 KS). Stoga su ova dva modela još svestraniji i praktičniji.
Ulazna razina Shine ë-C4 i ë-C4 X i dalje kombinira e-motor od 100 kW (136 KS) s baterijom od 50 kW za domet do 360 km , što će odgovarati onima koji ne traže ni snažniji pogon, niti veći domet od ponuđenog.
Ova dva električna pogonska sklopa u središtu su Citroënove strategije elektrifikacije, čiji je cilj učiniti prijelaz na električna vozila lakšim i bez stresa. Dijele istu filozofiju razumnog izbora veličine baterije i kapaciteta brzog punjenja od 100 kW, podržavajući konkurentnu cjenovnu poziciju, a istovremeno nude veliku svestranost upotrebe.
Francuski proizvođač navodi zanimljive podatke, pa je tako u Europi prema narudžbama i registracijama električni ë-C4 rangiran na 5. mjestu u segmentu kompaktnih električnih limuzina, a benzinski C4 na 3. mjestu u svojoj kategoriji.
Novi e-motor fokusiran na učinkovitost
ë-C4 i ë-C4 X nude novi električni motor s produženim dometom, što mu omogućuje da premaši simboličnu vrijednost od 400 km (u kombiniranom WLTP ciklusu). Motor i baterija ovog novog električnog pogonskog sklopa su dizajnirani da budu učinkovitiji i iskoriste prednosti velikog tehnološkog razvoja.
Novi hibridni sinkroni elektromotor (hybrid synchronous electric motor ili HSM) od 115 kW (156 KS) zamjenjuje sinkroni elektromotor s trajnim magnetom. Proizvodi dodatnih 15 kW (20 KS), zadržavajući visoku razinu učinkovitosti. Ovaj motor može razviti 260 Nm okretnog momenta koji je trenutačno dostupan, pružajući trenutačni odziv i užitak u vožnji.
Nova baterija od 54 kWh daje 4 kWh više od trenutne električne ponude. Kompaktna, s tekućinskom toplinskom regulacijom i toplinskom pumpom kao standardom za brzo punjenje, ima različitu kemiju i uključuje 102 ćelije i 17 modula. Umjesto 60 posto nikla, 20 posto mangana i 20 posto kobalta, ova visokonaponska litij-ionska baterija ima viši omjer nikla (80 posto nikla, 10 posto mangana i 10 posto kobalta), što rezultira poboljšanom gustoćom energije i dužim vijekom trajanja baterije.
Sve ove nadogradnje pogoduju radnom dometu - koji se povećava za 17 posto i doseže do 420 km (prema kombiniranom WLTP ciklusu) - i poboljšavaju energetsku učinkovitost - smanjenjem prosječne potrošnje energije na 12 kW/h. Osim toga, postoje značajne prednosti u stvarnoj korisničkoj uporabi, što znači +30 km u uvjetima gradskog prometa čak i pri temperaturama blizu 0°C.
Učinkovitost elektromotora, njegove baterije i njegove sposobnosti povrata energije doprinose povećanju radnog raspona. Osim toga, ova se učinkovitost također postiže kroz dizajn C4 i C4 X:
- Prava veličina baterije znači manju težinu i manju potrošnju
- Optimizirano vrijeme punjenja zahvaljujući mogućnosti punjenja istosmjernom strujom pomoću brzog punjenja od 100 kW
- Standardne značajke kao što je dizalica topline, koja koristi senzor vlažnosti za povećanje energetske učinkovitosti grijanja i hlađenja
- Gume od 18 cola 'A+' smanjuju otpor kotrljanja i smanjuju gubitak energije trenjem.
- C4 X silueta, koja se neprimjetno 'ulijeva' u vrata prtljažnika, ima čistu, dinamičnu krovnu liniju u profilu koja optimizira aerodinamiku.
Unatoč povećanom kapacitetu baterije, vremena punjenja nisu povećana. Dvije vrste ugrađenih punjača dostupne su na ë-C4 i ë-C4 X, za sve namjene i sva rješenja punjenja: jednofazni punjač od 7,4 kW kao standard i, kao opcija, trofazni punjač od 11 kW . Osim toga, ë-C4 i ë-C4 X kompatibilni su s brzim punjenjem: pomoću javnog terminala od 100 kW moguće je postići od 20 do 80 posto punjenja za manje od 30 minuta.
Pristupačna, jednostavna i ozbiljna e-mobilnost
Odgovarajući na svakodnevnu uporabu, trenutna električna ponuda na ë-C4 i ë-C4 X omogućuje postizanje pristupačne i relevantne električne mobilnosti za sve vrste putovanja.
Sada na temelju 2 električne ponude, nova linija nudi:
- Na razinama opreme Live, Feel i Feel: motor od 100 kW (136 KS) u kombinaciji s baterijom od 50 kWh s dometom do 360 km. To je izvrstan kompromis s kontroliranim proračunom i mogućnošću pokrivanja svih putovanja bez stresa.
- Na razini Shine, novi, snažniji i učinkovitiji motor od 115 kW (156 KS) i baterija od 54 kWh s novom kemijom, omogućuju ovoj električnoj ponudi još više užitka u vožnji, dometa i svestranosti.
S ovom novom električnom ponudom, Citroënov koncept ë-comfort ispunjava svoja obećanja:
- Glatka vožnja, bez vibracija, buke motora ili dima, poboljšana prepoznatljivom Citroënovom udobnošću napredne udobnosti, uključujući inovativan, mekani sustav ovjesa i plišana sjedala.
- Glatka i ugodna vožnja bez potrebe za mijenjanjem brzina,
- Energična i brza vožnja zahvaljujući trenutno dostupnom okretnom momentu od 260 Nm,
- Električna vožnja s nultom emisijom CO2 za slobodnu i neograničenu vožnju u svim područjima s ograničenjima prometa.
A za više bezbrižnosti, korisnici i dalje imaju koristi od usluga koje se mogu programirati na daljinu putem aplikacije za pametne telefone MyCitroën, što korisnicima svakodnevno olakšava život.
Ovisno o razinama opreme, novi Citroën ë-C4 i ë-C4 X 115 kW (156 KS) / 54 kWh baterija nudit će domet od 415 do 421 km (WLTP ciklus).