Novi Duster ima na raspolaganju tri pogonska sklopa: HYBRID 140, benzinski TCe 130 i dvogorivni ECO-G 100. Ovime se omogućuje široka paleta izbora motora za buduće kupce, a treba reći i da nema dizelskog pogona
Dacia je danas predstavila potpuno novu, treću generaciju svog izrazito popularnog SUV modela Duster. Sam proizvođač za ovaj model kaže da je to 'najpotpuniji Duster dosad'. Ono što svakako treba naglasiti je da će novi Duster u potpunosti promijeniti svoju arhitekturu kako bi usvojio produženu verziju modularne platforme CMF-B na kojoj se temelji trenutni Renault Captur (kao i Dacijini model Sandero i Jogger).
Duster i inače slovi kao robustan SUV i stvoren za aktivnosti na otvorenom, jednostavno je opremljen, ekološki učinkovit, a opet cool. Prva generacija Dustera je stigla na tržište 2010., prvu obnovu doživio je 2017., a zatim se uspeo do vrha i odredio pravila oblikovanja SUV-a.
Početak je ovo novog poglavlja o legendarnom modelu koji postavlja mjerila u automobilskoj industriji i utjelovljuje sve ono za što se Dacia zalaže. U 13 godina karijere osvojio je više od 40 nagrada, dosad je proizveden u 2,2 milijuna primjeraka, a o tome koliko je zapravo popularan najbolje govori činjenica da je 2022. bio najprodavaniji SUV u svim segmentima na europskom tržištu privatnih kupaca.
I u Hrvatskoj aktualna generacija modela Duster bilježi odlične rezultate; samo u 2022. je prodan u 1523 primjerka (2. mjesto među svim modelima osobnih automobila i 3,71 posto tržišta) i osvojio 1. mjesto među SUV vozilima, a u prvih 10 mjeseci 2023. je prodan 1441 primjerak (3. mjesto među svim modelima osobnih automobila i 2,89 posto tržišta) i trenutno je na 1. mjestu među SUV vozilima.
Novi Duster se proizvodi u Dacijinoj tvornici u Pitestiju u Rumunjskoj, svakog se dana proizvede oko 1000 primjeraka, otprilike jedan svake minute.
Dizajn novog Dustera
Dacia je iz temelja promijenila njegov izgled, pa novi Duster zadržava odvažne karakteristike koje su proslavile prethodne generacije, posebice čvrst i robustan stav SUV-a, te ih obogaćuje upečatljivim novim dizajnom.
David Durand, direktor Odjela za dizajn marke Dacia, je rekao: 'Prije nego što smo počeli raditi na dizajnu novog Dustera, izbrusili smo njegove proporcije i dali mu čvrst, uravnotežen stav. Kad na samom početku uskladite proporcije vozila, nećete ga morati naknadno dotjerivati.'
'Samo najvažnije, bez nepotrebnih dodataka'. To je ukratko filozofija kojom se Dacia vodila prilikom dizajniranja nove generacije Dustera, ali i ostalih svojih modela.
Dizajneri su krenuli od jednostavnih oblika i površina kao što su putnički prostor, poklopac motora, blatobrani i drugo. Zatim su ih povezali u jasnu cjelinu i tako postigli suvremen izgled koji ostavlja dojam kvalitetne izrade i privlači namjerno zategnutim, smionim linijama.
Jednostavni oblici i površine naglašavaju moć dizajna: među ostalim tu su oštra, okomita prednja maska, zaštite blatobrana oborenih bridova, veliki poklopac prtljažnika i bočni prozori koji neprimjetno sežu od prednjeg do stražnjeg kraja.
Nova je generacija u cijelosti obavijena elegantnom zaštitom: bočne zaštite podvozja povezane su s oznakama marke i lukovima blatobrana, koji su pak povezani s prednjim i stražnjim odbojnicima. Novi Duster nikad nije izgledao otpornije i spremnije za otvorena prostranstva.
Dosljedan dizajn prilagođava se vremenu u kojem živimo, a terenskom i robusnom karakteru Dacije Duster daje održiviju dimenziju.
- Prednja i stražnja zaštita podvozja načinjena su od obojene mase. Izbjegavanje lakiranja dobro je za okoliš, a prednosti takve prakse imaju i kupci: tragovi struganja i ogrebotina neće utjecati na originalnu boju.
- Bočne zaštite podvozja, zaštite blatobrana, oznake marke, trokutasti umetci na prednjem odbojniku, i zaštita stražnjeg kraja izrađeni su od izdržljivog materijala Starkle®, razvijenog u suradnji Dacijinih inženjera i kemičara tvrtke LyondellBasell. Taj materijal, predstavljen na konceptnom automobilu Manifesto, izrađen je od 20 % recikliranog materijala. Prirodno je prošaran bijelim česticama koje je Dacia, umjesto da ih preboji, odlučila zadržati (detalji u nastavku).
Osjećaju sigurnosti pridonose i nova prostrana, povišena i okomita armaturna ploča te široka letvica. Zračni otvori, koji oblikom podsjećaju na lukove blatobrana, također pridonose dosljednosti dizajna.
Novi je Duster izvana i iznutra opremljen osnovnim dodacima koji doista služe svrsi. Mnogo je truda uloženo u ergonomiju, uključujući 10,1-inčni središnji zaslon postavljen u vidnom polju vozača i nagnut prema njemu za 10°. Novi automatski mjenjač, uparen s hibridnim motorom od 140 KS, posebno je jednostavan za upotrebu, dok plosnata konstrukcija gornjeg i donjeg dijela upravljača jamči nevjerojatno ugodno rukovanje.
Tu je i novi svjetlosni potpis u obliku slova Y, posljednja karika koja povezuje vanjski i unutarnji dizajn novog Dustera:
- Zračni otvori u unutrašnjosti tvore oblik slova Y (u inačici Extreme izvedeni su u boji bakra). Štoviše, isti oblik nalazimo i oko naslona za ruke u oblogama vrata. Naziv marke u središtu upravljača zamijenio je logotip.
- Prednja i stražnja svjetla, kao i aluminijski naplatci proizvedeni su bez upotrebe kroma (i posebno ispolirani da bi se postigao sjaj) te tvore oblik slova Y.
CMF-B platforma
Novi Duster se temelji na CMF-B platformi, koja ima središnju ulogu u Dacijinoj industrijskoj strategiji. Ta je platforma prvi put upotrijebljena u novom Sanderu (i Loganu), a zatim i u Joggeru. Važna je jer pruža svestranost bez koje marka ne može optimalno provesti svoj ambiciozni proizvodni plan.
Zahvaljujući platformi CMF-B, novi Duster nudi više prostora za putnike i prtljagu, pri čemu je njegova duljina tek neznatno veća. Napredna konstrukcija platforme zaslužna je za manji prodor vibracija i bolje prigušivanje buke, čime je znatno poboljšana udobnost vožnje. Osim toga, novi se model izvrsno snalazi na različitim vrstama ceste pa je i užitak u vožnji neizmjerno veći.
Inženjerskim zaslugama tu nije kraj: platforma CMF-B omogućila je elektrifikaciju novog Dustera, odnosno ugradnju blagog i punog hibridnog motora.
Vanjske dimenzije novog Dustera su sljedeće: duljina 4,34 m, širina 1,81 m (bez retrovizora), visina 1,66 m (s krovnim nosačima).
Patrice Lévy Bencheton, potpredsjednik Dacijina Odjela za performanse proizvoda, objašnjava: 'Nova platforma CMF-B ključna je za razvoj naše sadašnje i buduće ponude. Na Dusteru možemo vidjeti sav njezin potencijal: omogućuje ugradnju visokoučinkovitih elektrificiranih motora, značajno poboljšava performanse vozila te pomaže očuvati njegovu čuvenu privlačnost i pristupačnost.'
Robustan i stvoren za aktivnosti na otvorenom
Terenske sposobnosti novog Dustera nadmašuju ponudu na tržištu vozila s pogonom na sve kotače bez kratkih prijenosnih omjera, što znači da ljubitelji otvorenih prostranstava mogu opušteno uživati.
Bolje terenske sposobnosti u verziji 4x4
Novi Duster dostupan je s mjenjačem 4x4 Terrain Control koji uključuje pet načina rada:
- AUTO: mjenjač u skladu s prianjanjem i brzinom automatski dijeli okretni moment na prednje i stražnje kotače.
- SNOW: optimizira putanju na skliskim cestama uz pomoć posebnih postavki sustava elektroničkog nadzora stabilnosti i sustava protiv proklizavanja.
- MUD/SAND: za vožnju neujednačenim terenima.
- OFF-ROAD: vrhunske performanse na zahtjevnim terenima. Ovaj način rada može se usporediti s načinom 4x4 Lock u aktualnom Dusteru, a poseban je po tome što, ovisno o prianjanju i brzini, automatski i na optimalan način dijeli okretni moment između prednjih i stražnjih kotača.
- ECO: optimizira potrošnju goriva tako što regulira rad klima-uređaja i performanse vozila. Ovisno o prianjanju, ovaj način rada u najvećoj mjeri poboljšava raspodjelu okretnog momenta između prednjih i stražnjih kotača, čime se smanjuje potrošnja goriva.
Razmak od tla: 217 mm u inačici 4x4 (mjereno između prednje i stražnje osovine).
Prilazni i odlazni kutovi pomažu vam da učinkovitije izbjegnete prepreke na inačici 4x4: do 31° sprijeda i 36° straga te prijelazni kut do 24°.
Nadzor brzine na nizbrdici posebno je koristan na neravnim površinama i strmim nizbrdicama. Sustav aktivira kočnice kako bi održao brzinu vozila pod kontrolom (u skladu s uputama vozača), odnosno između 0 i 30 km/h. Aktivira se neovisno o omjeru brzine (uključujući stupanj za vožnju unatrag) pa vozač može zaboraviti na papučicu gasa i kočnice i usredotočiti se samo na upravljač.
Novi informativni sustav s prikazom svih informacija o prometu. Za vrijeme terenske vožnje, na 10,1-inčnom središnjem zaslonu prikazuje se brojne korisne informacije:
- bočni nagib
- kut nagiba na uzbrdici i nizbrdici
- raspodjela okretnog momenta između prednjih i stražnjih kotača (inačica 4x4).
Iznimno izdržljive zaštitne obloge i materijali
- Izvana: čitava je karoserija zaštićena od lakših udaraca i ogrebotina. Bočna zaštita spaja zaštite blatobrana s prednjim i stražnjim odbojnicima, tvoreći tako zaštitni pojas. Velike zaštitne obloge, ugrađene ispod odbojnika, štite podvozje vozila.
- Unutra: putnički je prostor također izrađen od izdržljivih materijala – posebice u inačici Extreme koja uključuje perive presvlake od TEP materijala MicroCloud te gumene tepihe za prednju i stražnju klupu te prtljažnik. Tepisi su izrađeni od 20 posto recikliranog materijala.
Otporniji materijali
Prednja i stražnja zaštita podvozja obojene su u masi. Drugim riječima, plastika je obojena prije oblikovanja i zato se njezina boja ne mijenja čak ni nakon oštećenja (u usporedbi s tradicionalnim lakiranjem). Tragovi struganja i ogrebotina bit će gotovo nevidljivi, budući da takva oštećenja neće utjecati na boju zaštite podvozja.
Zaštite oko vozila izrađene su od novog materijala Starkle® koji su razvili Dacijini inženjeri. Riječ je o nebojenom materijalu koji vješto prikriva tragove struganja i ogrebotina.
Novi Duster prilagođen je za ugradnju dodatne opreme InNature
Paket Sleep: nakon Joggera, prvog modela koji je bio prilagođen za ugradnju ovog paketa, na red je došao Duster. Paket se sastoji od jednostavne, lako rastavljive i pristupačne 3 u 1 kutije s velikim ležajem (duljine 1,9 m i širine do 1,3 m) koji jedna osoba sastavi u manje od dvije minute, stolića i prostora za pohranu.
Novi krovni nosač izuzetno je praktičan za aktivnosti na otvorenom. Lako se pričvršćuje na modularni krovni nosač u poprečan položaj ili na poprečne nosače koji se prodaju zasebno (najveća masa u vožnji na krovu iznosi 80 kg).
Oblikovan u skladu s vrijednostima marke, opremljen novim hibridnim pogonima i proizveden od većeg broja recikliranih materijala, novi Duster nudi pristupačnu alternativu za održiviju vožnju. Ovime je Duster ekološki učinkovit i pametan, čime je održiviji i pristupačniji nego ikada.
Pogonski sklopovi novog Dustera
Novi Duster ima na raspolaganju tri pogonska sklopa: HYBRID 140, benzinski TCe 130 i dvogorivni ECO-G 100. Ovime se omogućuje široka paleta izbora motora za buduće kupce, a treba reći i da nema dizelskog pogona.
Duster HYBRID 140. Riječ je o motoru koji je početkom 2023. predstavljen u Joggeru, a koji se sada našao i u Dusteru. Temeljen na dokazano učinkovitoj tehnologiji Renault Grupe, taj se pogon sastoji od 1,6-litrenog četverocilindričnog benzinskog motora snage 94 KS, dvaju električnih motora (glavnog elektromotora snage 49 KS i visokonaponskog elektropokretača-generatora) te automatskog mjenjača s četiri stupnja prijenosa povezana s termičkim motorom i dva stupnja prijenosa povezana s električnim motorom. Ta kombinacija različitih tehnologija moguća je zahvaljujući konstrukciji motora bez spojke.
Kombinacija regenerativnog kočenja, velikog kapaciteta baterije od 1,2 kWh (230 V) i učinkovitog mjenjača jamči do 80 posto gradske vožnje na 100 posto električni pogon, a time i uštedu od 20 posto (mješoviti ciklus vožnje) do 40 posto goriva (gradski ciklus vožnje). Štoviše, pri svakom se paljenju motora automatski aktivira električni način rada.
Duster TCe 130. Ovo je prvi put da Dacia u nekom svojem vozilu upotrebljava TCe 130 – motor koji omogućuje početni stupanj elektrifikacije. Riječ je o kombinaciji 1,2-litrenog trocilindričnog benzinskog turbomotora nove generacije koji upotrebljava Millerov ciklus izgaranja (manji gubici pumpe povećaju učinkovitost) i blagog hibridnog motora od 48 V. Budući da elektromotor pomaže termičkom motoru prilikom pokretanja i ubrzanja, prosječna potrošnja goriva i emisija CO2 manja je za oko 10 posto u usporedbi s termičkim motorom jednake snage. Ako usporedimo aktualni motor TCe 130, novi motor omogućuje dinamičnija ubrzanja te odzivniju i uglađeniju vožnju, dok sustav regenerativnog kočenja gotovo neprimjetno puni bateriju od 0,8 kWh.
Motor TCe 130 dostupan je u kombinaciji sa 6-stupanjskim mjenjačem u inačicama 4x2 i 4x4.
Duster ECO-G 100. Dacia, vodeća marka u području pogona na ukapljeni naftni plin u Europi, jedini je proizvođač koji u svim svojim vozilima s termičkim pogonom nudi opciju ugradnje dvogorivnog motora (benzin i UNP) s oznakom ECO-G. Novi je Duster također opremljen tom provjerenom i ispitanom tehnologijom koja jamči sigurnost i pouzdanost.
Kada se pokreće na ukapljeni naftni plin, novi Duster ECO-G 100 u prosjeku ispušta 10 posto manje emisija CO2 od istovrijednog benzinskog motora. Zahvaljujući dvama spremnicima ukupnog obujma 100 l (50-litreni spremnik benzina i 50-litreni spremnik ukapljenog naftnog plina, ugrađen ispod podnice prtljažnika kako bi se očuvao teretni kapacitet), Duster s motorom ECO-G 100 može prijeći do 1300 km (u tijeku je WLTP homologacija). Osim toga, prebacivanje između pogona odvija se u trenu i gotovo neprimjetno – jednostavnim pritiskom gumba na armaturnoj ploči.
Održiviji materijali
Dacia je razvila poseban materijal Starkle®. Novi Duster prvi je proizvodni model koji upotrebljava Starkle®, novi materijal koji su razvili inženjeri marke. Sastoji se od 20 posto ponovno upotrijebljenog polipropilena i nije obojen, što znači da prilikom proizvodnje stvara manji ugljični otisak. Od tog su materijala izrađene bočne zaštite podvozja, zaštite blatobrana, oznake marke, trokutasti umetci na prednjem odbojniku i zaštita stražnjeg kraja. Osim toga, bojenje prednje i stražnje zaštite podvozja u masi pridonijelo je smanjenju količine boje koja se upotrijebi pri proizvodnji.
- 20 posto reciklirane plastike (u kategoriji polimernih materijala, kako je definirano u budućoj francuskoj uredbi o otpadnim vozilima (Véhicules Hors d’Usage/VHU)). Novi Duster sadržava oko 20 posto reciklirane plastike, značajno više od ostatka segmenta i za osam bodova više od prethodne generacije.
- Bez kromiranih umetaka i životinjske kože. Dacia je iz ekoloških razloga odlučila prestati upotrebljavati kožu i kromirane umetke u svim svojim modelima.
- Priručnik za vlasnika vozila također je skraćen kako bi se smanjila potrošnja papira. Cjelovito izdanje priručnika dostupno je putem interneta ili aplikacije My Dacia.
I dalje nenadmašiva vrijednost za novac
Novi Duster nastavlja ispunjavati Dacijino obećanje 'najbolje vrijednosti za novac'. Uz najpristupačniju cijenu i najveći putnički prostor dosad, novi će Duster biti 'pravi ulov'. Usto će imati i bogatiju tehnološku opremu, uključujući novi 7-inčni digitalni zaslon instrumentne ploče, novi 10,1-inčni središnji dodirni zaslon i novi multimedijski sustav.
Bit će to najpametniji Duster dosad: primjerice, dolazit će s modularnim krovnim nosačima i pametnim sustavom Dacia YouClip.
Jednostavno opremljen, a opet cool: više tehnologije i pametnih rješenja
Novi Duster utjelovljuje Dacijinu filozofiju tehnološkog napretka: siguran je, napredan, pristupačan, a svojim korisnicima olakšava život, odnosno povećava njihovu sigurnost i udobnost.
Dodatno digitaliziran i povezaniji putnički prostor
Novi multimedijski sustav s 10,1-inčnim središnjim dodirnim zaslonom dostupan je serijski od inačice Expression i s nekim od dva multimedijska sustava za Duster – Media Display i Media Nav Live:
- Media Display tvornički će se ugrađivati u inačice Expression i Extreme te će uključivati četiri zvučnika i funkciju bežičnog povezivanja uz pomoć sustava Apple CarPlay™ i Android Auto™.
- Media Nav Live, serijski u inačici Journey, a uz nadoplatu dostupan i u inačicama Extreme i Extreme, povrh povezane navigacije s informacijama o prometu u stvarnom vremenu i kartografije čije će ažuriranje biti dostupno tijekom 8 godina, Media Nav Live nudi i audiosustav Arkamys 3D sa šest zvučnika.
Media Control bit će dostupan u inačici Essential. Riječ je o multimedijskom sustavu kojim je moguće upravljati preko upravljača. Informacije o multimedijskim sadržajima prikazuju se na 3,5-inčnom zaslonu pored instrumenata, a sustav osim toga uključuje četiri zvučnika, opciju povezivanja preko Bluetootha, USB utičnicu te ugrađeni držač pametnog telefona na armaturnoj ploči. Povežete li se s besplatnom aplikacijom Dacia Media Control, radijem, ostalim multimedijskim sadržajima i još nekim značajkama moći ćete upravljati izravno putem pametnog telefona.
Izravno povezivanje u vozilima opremljenima multimedijskim sustavom Media Display i Media Nav Live u skladu je s novom Europskom uredbom o općoj sigurnosti (GSR2), nudi još više povezanih usluga, zahvaljujući postupku FOTA (Firmware Over The Air) što omogućuje ažuriranje softvera na daljinu bez potrebe za odlaskom u servis. te omogućuje pristup povezanijim uslugama kao što su:
Digitalna instrumentna ploča: Duster je prvi Dacijin model koji dolazi opremljen 7-inčnom prilagodljivom digitalnom instrumentnom pločom u boji, posebnom po tome što omogućuje prikaz informacija na način koji najviše odgovara vozaču. Digitalna instrumentna ploča serijski je dostupna od inačice Expression nadalje.
Sve inačice opremljene multimedijskim sustavom Media Display i Media Nav Live dolaze s držačem pametnog telefona YouClip, dvjema USB-C utičnicama sprijeda i 2 straga za napajanje 4 uređaja. Sve su utičnice osvijetljene.
Bežični punjač pametnog telefona na središnjoj konzoli nadohvat je ruku prednjih putnika. U inačici Journey dostupan je serijski, a u inačici Extreme uz nadoplatu.
Novi sustavi pomoći u vožnji
Tempomat se sada serijski ugrađuje od inačice Essential. Funkcija automatskog paljenja kratkih svjetala dostupna je u svim razinama opreme, dok je automatsko paljenje i gašenje dugih svjetala u seriji na inačicama Extreme i Journey.
U skladu s najnovijim sigurnosnim zahtjevima, novi je Duster opremljen novim sustavima za pomoć u vožnji, kao što su automatsko kočenje u nuždi (u gradskim i prigradskim područjima, uključujući prepoznavanje drugih vozila, pješaka, biciklista i motociklista), prepoznavanje prometnih znakova i upozorenje na prekoračenje brzine, pomoć pri parkiranju unatrag, upozorenje na naglo kočenje, upozorenje na izlazak iz traka, sustav za održavanje vozila u prometnom traku, upozorenje na umor vozača i hitni pozivi (eCalls). Kako bi životi kupaca bili još jednostavniji, Dacia je u Duster ugradila My Safety, pametni gumb za brzu prilagodbu omiljenih sustava za pomoć u vožnji.
Veća udobnost
Više prostora u unutrašnjosti. Novi Duster nudi najbolju vrijednost za novac u segmentu. Budući da je konstruirana na platformi CMF-B, nova generacija može se pohvaliti većim prostorom u unutrašnjosti, a posebice širinom prednje klupe i prostorom za noge straga (+30 mm).
Podnica prtljažnika je niža, a njegov otvor širi i viši. Prtljažnik je također širi i viši te nudi do 6 posto više prostora (472 litre ispod prtljažne police u inačici 4x2).
Nova oprema. Preduvjet za udobnu vožnju svakako je bezbrižan vozač. Novi je Duster zato prepun pogodnosti koje vozačima olakšavaju život! Električna parkirna kočnica dostupna je u inačicama Journey (serijski) i Extreme (uz nadoplatu), dok su obje inačice serijski opremljene električno podesivim i sklopivim vanjskim retrovizorima. Novi Duster još spremnije odolijeva najsurovijim uvjetima: opremljen je grijanim upravljačem i sustavom odleđivanja vjetrobranskog stakla (ovisno o zemlji prodaje).
YouClip: nova pametna oprema s potpisom marke Dacia. Dacijini inženjeri razvili su YouClip, jednostavan i praktičan sustav za čvrsto i sigurno odlaganje posebne dodatne opreme na za to predviđena mjesta u unutrašnjosti. Novi Duster dostupan je s četiri (u inačici Essential) ili šest pričvrsnih elemenata YouClip (po jedan na armaturnoj ploči, suvozačevoj strani konzole, iza središnje konzole, dva sa svake strane prtljažnika i jedan na vratima prtljažnika).
Na njih je moguće pričvrstiti stalak za tablet, vrećice za pohranu i držač pametnog telefona sa ili bez indukcijskog punjenja ili ih upotrijebiti kao 3 u 1 sustav (držač čaša, kukica za odlaganje torbe i pomična lampa). Domišljati 3 u 1 sustav tvornički se ugrađuje u Duster Extreme, a sva dodatna oprema, kompatibilna sa sustavom YouClip, dostupna je mreži Dacijinih koncesionara.
Jednostavna ponuda
Danas se oko 70 posto kupaca Dustera odlučuje za više inačice. U skladu s tim, ponuda novog modela uključuje tri opcije: inačicu Essential, inačicu Expression i novu opciju izbora između dvije različite, a opet komplementarne i vrhunski opremljene inačice: Duster Extreme – za ljubitelje aktivnosti na otvorenom, prilagođen za intenzivnu uporabu, Duster Journey – za one koji traže spoj elegantnog, a nenametljivog izgleda, udobnosti i tehnologije.
Duster Extreme i Duster Journey bit će dostupni po sličnoj cijeni.
Osnovna serijska oprema
- Duster Essential: Media Control, fiksni krovni nosači, ručni klima uređaj, 6 zračnih jastuka, stražnji parkirni senzori...
- Duster Expression: kao i Duster Essential + 17-colni aluminijski naplatci, 7-inčna digitalna instrumentna ploča, 10,1-inčni središnji dodirni zaslon s multimedijskim sustavom Media Display i funkcijom bežičnog zrcaljenja Apple CarPlay™/Android Auto™, kamerom za vožnjom unatrag…
- Duster Extreme: kao i Duster Expression + modularni krovni nosači, perive presvlake od TEP materijala MicroCloud, gumeni tepisi u putničkom prostoru i prtljažniku, automatski klima-uređaj, 3 u 1 sustav YouClip, vanjski i unutarnji ukrasni umetci bakreno smeđe boje…
- Duster Journey: kao i Duster Expression + 18-colni aluminijski naplatci, automatski klima-uređaj, električna parkirna kočnica, bežični punjač pametnog telefona, multimedijski sustav Media Nav Live s povezanom navigacijom, audiosustav Arkamys 3D sa šest zvučnika…
Tportal je i na WhatsAppu
Želite li dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'