Iako se čini da su motorima s unutarnjim izgaranjem odbrojeni dani, realnost i dalje pokazuje da električni automobili čine tek djelić ukupne prodaje novih vozila
Europski birokrati svjesni su toga kako prijelaz na automobile s nultom stopom emisije CO2 neće doći preko noći, no odlučni su u namjeri da prisile proizvođače na proizvodnju novih vozila s nižom stopom emisije stakleničkih plinova.
Koliko nižom? Za čak 30 posto u odnosu na današnja vozila do 2030.
Prijedlog novog zakona također će zahtijevati 15 posto nižu emisiju CO2 do 2025. kako bi se proizvođače što ranije natjeralo na akciju.
Moglo se očekivati da se ovakve norme neće svidjeti Europskoj udruzi automobilskih proizvođača, ACEA-i, koja je konstatirala da su propisi prezahtjevni te predložila 20 posto nižu emisiju CO2 do 2030., što bi, iako je skupo, proizvođačima bilo dosežno po prihvatljivoj cijeni.
Uz batinu, EU je proizvođačima ponudio mrkvu u vidu 800 milijuna eura poticaja za razvoj mreže električnih punionica te 200 milijuna eura za razvoj baterija.