Osobni automobili legendarnoga glazbenika, koje je nazvao 'Srebrnim surferima', uključujući Aston Martin DB5 iz 1964. godine, Shelby Cobru 289 i Lamborghini Miuru P400 S, bit će na aukciji u kolovozu
Gooding & Company iz Santa Monice u Kaliforniji, službena aukcijska kuća Pebble Beach Concours d'Elegance®, objavila je kako će na dražbu staviti kolekciju klasičnih automobila svjetski poznatog bubnjara i tekstopisca Neila Pearta na svojoj 17. godišnjoj aukciji na Pebble Beachu. Nevjerojatna prilika za nadmetanje za ove izvanredne klasične automobile, koje je legendarni glazbenik nazvao 'Silver Surfers' (u prijevodu: Srebrni surferi), održat će se na dvodnevnoj prodaji tvrtke 13. i 14. kolovoza 2021. godine.
Smatran jednim od najvećih rock bubnjara svih vremena, pokojni Neil Peart imao je vrlo istaknutu karijeru kao bubnjar, udaraljkaš i tekstopisac revolucionarnog benda Rush, iz Toronta u Kanadi. Tijekom karijere koja se protezala na gotovo pet desetljeća, Peart je nadahnuo nebrojeni broj kolega rock zvijezda i mladih glazbenika. On i njegovi kolege iz benda primljeni su u Kuću slavnih Rock & Roll-a 2013. i dobili su brojne druge počasti, uključujući Orden Kanade, najveću civilnu čast u zemlji.
Peartova ljubav prema automobilima bila je njegova životna strast, a njegova glad za znanjem uključivala je učenje svega što se o automobilima može znati iznutra i izvana. Klasični automobili bili su ono o čemu je sanjao posjedovati dugi niz godina, a kupnjom svog prvog, Aston Martina DB5 1964. godine, uzviknuo je da je sanjao o posjedovanju ovog automobila još kad je bio dječak. Napokon u mogućnosti kupiti klasične automobile ove kvalitete, polako je i pažljivo nabavljao svaki automobil sve dok njegova kolekcija iz snova, 'Silver Surfers', nije kompletirana. Nažalost, nakon što se tri i pol godine hrabro borio s tumorom mozga, Peart je preminuo 7. siječnja 2020.
O imenovanju svoje kolekcije, Peart je napisao: 'Naziv 'Srebrni surferi’ za moju kolekciju automobila pao mi je na pamet dok sam vozio DB5 uz Tihi ocean. Budući da mi se činilo ispravnim - ideja da sam samo jedan od jahača valova.
Doselio sam se iz Toronta u Los Angeles 2000. godine (cherchez la femme ili tražiti ženu) i u potrazi za prirodnim mirom često sam se vozio tim putem i gore u planine Santa Monica. Prolazeći pokraj Malibua do okruga Ventura, fotografirao bih se uz neplodne grebene stijena i vegetacije, ocean uvijek na jednoj velikoj strani. Neke dane morski bi sloj zamaglio, dok bi druge dane sunce blistalo kroz vedro nebo. Valovi su bili spori i nježni ili su izbacivali snažan, valjani ritam ...
Bilo je to tijekom jedne od ovih vožnji kad mi se niotkuda jednostavno dogodilo da je boja oceana utjecala na srebrnu paletu kolekcije. Koja još boja izgleda tako dobro na plavoj fotografiji? Ne crno, ne bijelo - srebrno. I sretan rizik za umjetnost framera također: srebrni okviri.'
Aston Martin DB5 iz 1964. (procjena: 650.000 – 725.000 USD)
Među najprepoznatljivijim i najcjenjenijim grand touring automobilima svih vremena je Aston Martin DB5. Doista sportski koliko i elegantan, DB5 je utjelovio samu definiciju cool, zauvijek povezan s prikazom Sir Seana Conneryja uvijek šarmantnog međunarodnog špijuna Jamesa Bonda. Gospodin Peart, Aston Martin DB5 iz 1964. godine, šasija DB5 / 1690 / R, jedna je od nešto više od 1000 izgrađenih, a kolekcionar ga je nabavio 2009. Dolazi u predivnim bojama srebrne breze u metalik boji preko tamnoplave kože, a također ima pet-stupanjski ZF mjenjač i Borrani žičane kotače u leguri.
Shelby Cobra 289 iz 1964. (procjena: 900.000 – 1.000.000 USD)
Ovu veličanstvenu Shelby Cobru 289 iz 1964. godine, šasiju CSX2234, Peart je kupio 2015. kako bi poslužila kao središnje mjesto njegove izvanredne kolekcije. Sveobuhvatnu restauraciju napravio je sredinom 2000-ih, a navodi se da je bio posebno netaknut primjerak i prije radova. Opremljen novim s poželjnim motorom Ford 289 V-8 i rack-and-pinion upravljačem, CSX2234 je dovršen u crnoj boji s kromiranim žičanim kotačima i bočnim ispuhom. Kao jedan od najpoznatijih, najsposobnijih i najpoželjnijih sportskih automobila ikada napravljenih, Peartova Cobra ponos je njegovog inventara kultnih sportskih automobila.
Lamborghini Miura P400 S iz 1970. (procjena: 1.200.000 - 1.500.000 USD)
Često nazivan prvim istinskim superautomobilom, Miura Ferruccija Lamborghinija koji prkosi stvarnosti bio je najbrži serijski automobil svih vremena nakon što je izašao 1966. Marcello Gandini dizajnerska kuća iz Gruppo Bertone dizajnirala je zadivljujuću karoseriju Miure, prikrivajući srednje postavljeni poprečni V12 motor sa zapanjujuće niskom ukupnom visinom od nešto više od 104 cm. Neki Miuru posve razumljivo smatraju najljepšim serijskim automobilom ikad napravljenim. Ovaj Lamborghini Miura P400 S iz Peartove kolekcije, šasija 4042, u potpunosti je završen u njegovoj omiljenoj srebrnoj livreji, a naglašen je crnom unutrašnjošću. Impresivan sportski automobil također je opremljen klima uređajem i odvažno stiliziranim aluminijskim naplatcima Campagnolo.
Maserati Mistral Spider iz 1965. (procjena: 575.000 – 650.000 USD)
Za modelnu 1963. godinu, Maserati je ažurirao svoj uspješni 3500 GT potpuno novim modelom: Mistral. Uz sofisticirane i moderne linije koje je dizajnirao nadareni Pietro Frua, marka je tijekom osmogodišnje proizvodnje proizvela ukupno 953 Mistrala, od kojih je samo 125 izrađeno kao kabriolet Spider. Ovdje predstavljeni Maserati Mistral Spider gospodina Pearta, šasija AM109 / S * 049 *, izgrađen je 1965. godine i u početku se prodavao putem poznatog egzotičnog uvoznika automobila Hoffman Motors u New Yorku. Sveobuhvatnu restauraciju izveo je poznati Ken Lovejoy iz Boulder Creeka u Kaliforniji dok je automobil bio u vlasništvu gospodina Pearta. Predstavljen u briljantnoj srebrnoj metalik boji u unutrašnjosti kože od volovske kože, ovaj Mistral 3500 Spider se nalazi u izvrsnom stanju.
Jaguar E-Type Series I 3,8 l Coupe iz 1964. (procjena: 140.000 – 160.000 USD)
Ovaj elegantni Jaguar E-Type Series I 3,8-litreni Coupe iz 1964. godine, šasija 890630, završen je u neprozirnoj srebrnoj boji s crvenom kožnom unutrašnjošću. Dobio je značajne, promišljene nadogradnje, uključujući mjenjač s pet brzina Tremec, lagani zamašnjak, Wilwood disk kočnice i poboljšane komponente ovjesa. Zasigurno jedan od najljepše stiliziranih Jaguara u cestovnom prometu svih vremena.
Maserati Ghibli 4.9 SS Coupe iz 1973. (procjena: 250.000 – 300.000 USD)
Ghibli je dizajnirao vrhunski automobilistički stilist Giorgetto Giugiaro i smatra se jednim od njegovih najfinijih djela, pohvaljujući kutne linije, skrivene farove, dugačku haubu i dramatično nagnutu liniju krova. Jedan od samo 425 proizvedenih primjeraka, ovaj Maserati Ghibli 4.9 SS Coupe iz 1973. godine, šasija AM 115 49 2428, sjajan je u svojoj srebrnoj metalik boji s krem kožnom unutrašnjosti. Peartov posebni Ghibli sadrži ispravne aluminijske naplatke s centralnom bravom Campagnolo, a dodan je u njegovu impresivnu grupu 'Srebrnih surfera' prilikom uvoza iz Europe 2013. godine.
Chevrolet Corvette Split-Window Coupe iz 1963. (procjena: 150.000 – 180.000 USD)
Peartov Chevrolet Corvette Split-Window Coupe je kupe snage 327/340 KS iz 1963. godine, jedine model godine koji ima kultni podijeljeni stražnji prozor. Poželjno opremljen četverostupanjskim ručnim mjenjačem, podvozje 30837S109652 predstavljeno je u srebrnoj boji s crvenim vinilnim interijerom. Atraktivni i rijetki kupe dobio je opsežnu restauraciju prije nego što se pridružio kolekciji Peart 2011. Proporcije, držanje i detalji dizajna kupea C2 Corvette donose mu mjesto među najveća dizajnerska dostignuća General Motorsa.