mazdin pristup

[FOTO] Green NCAP: Mazda2 briljirala u stvarnoj potrošnji goriva

27.10.2021 u 15:15

Bionic
Reading

Lagan, odzivan te istovremeno učinkovit, Mazdin atraktivni subkompakt jedno je od samo tri vozila pokretanih motorom s unutarnjim izgaranjem bez potpuno hibridnog sustava kojima su dodijeljene 3,5 zvjezdice

Green NCAP ocijenio je Mazdu2 pogonjenu 1,5-litrenim Skyactiv-G motorom sa 3,5 zvjezdice za potrošnju goriva i emisiju. WLTP potrošnja goriva (kombinirano): 5,9-5,3 l/100 km; Emisija CO₂ (kombinirano): 133-120 g/km. Rezultat ispitivanja stavlja testiranu verziju Mazdinog nagrađivanog modela B-segmenta sa 55 kW/75 KS u vrlo ekskluzivni klub vozila pogonjenih motorom s unutarnjim izgaranjem.

'Rezultati poput ovih potvrđuju našu strategiju u Mazdi ka nastavku poboljšanja unutarnjeg izgaranja i na taj način trenutnog ublažavanja utjecaja naših automobila na okoliš u stvarnom svijetu', kaže Heiko Strietzel, voditelj razvoja pogonskih sklopova u Mazdi Motor Europe. 'To je dio našeg pristupa s više rješenja koji uključuje različite oblike pogona i, kao i uvijek, mukotrpne napore da se smanji svaki mogući gram težine.'

Lagan, odzivan te istovremeno učinkovit, Mazdin atraktivni subkompakt jedno je od samo tri vozila pokretanih motorom s unutarnjim izgaranjem bez potpuno hibridnog sustava kojima su dodijeljene 3,5 zvjezdice. Samo potpuno električni modeli s baterijom (BEV) i plug-in električni modeli (PHEV) postigli su više Green NCAP ocjene.

'Čestitamo Mazdi na impresivnim performansama, posebno u pogledu potrošnje goriva', komentirao je Aleksandar Damyanov iz Green NCAP-a. Osim niske potrošnje, organizacija je kod Mazde2 istaknula niske emisije štetnih tvari, napominjući da bi ovaj model postigao još bolji rezultat da je opremljen filtrom čestica.

  • +11
Osvježena Mazda2 za 2022. godinu Izvor: Promo fotografije / Autor: Mazda

Novi model još učinkovitiji

Najnovija verzija Mazde2 (MY2022) snage 55 kW/75 kS pogonjena je Skyactiv-G benzinskim motorom nove tehnologije s višim omjerom kompresije (15:1 u odnosu na 13:1). Kao rezultat toga, Mazda je smanjila potrošnju goriva i emisiju CO₂ za oko 10 posto u usporedbi s testiranim modelom, unatoč tome što je ostala bez Mazdinog blagog hibridnog sustava, istovremeno povećavši okretni moment za 6 posto. Mazdine službene brojke iznimno su točne i u stvarnim uvjetima vožnje: prosječna potrošnja Mazde2 tijekom Green NCAP testova bila je tek neznatno veća od službene brojke kombiniranog ciklusa WLTP-a. WLTP potrošnja goriva (kombinirano): 5,0-4,7 l/100 km; Emisija CO2 (kombinirano): 113-107 g/km.

Kao inicijativa proizašla iz organizacije za procjenu sigurnosti Euro NCAP, Green NCAP prepoznaje proizvođače automobila čiji modeli nadilaze minimalne zahtjeve u smislu učinkovitosti i emisije iz ispušne cijevi. To čini pomoću niza cestovnih i laboratorijskih testova koji odražavaju različite realne situacije u vožnji uključujući ekstremne temperature (od -7°C do +35°C), nadmorske visine do 1.200 m, kratka putovanja, teška opterećenja i brzu vožnju autocestom. Ocjena zvjezdicom pokazuje prosječne rezultate u tri područja koji pokrivaju energetsku učinkovitost, razinu zagađenja i emisiju stakleničkih plinova.